Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Vedr. GeForce 2GTS med TV OUT
Fra : Jacob Lejre Jensen

Dato : 30-03-01 21:07

Hejsa

Jeg har fået ovennævnte grafikkort. Og jeg har tilsluttet det med s-vhs i
PC'en og et scartstik i fjernsynet, men nå jeg ser mine DVD film er de i
sort/hvid, hvad skal jeg gøre anderledes?

Gode råd modtages.

Jacob

Fra : Nic

Dato : 30-03-01 22:36

hvor har du købt det og pris?

Mvh.
Nic

Fra : DWM

Dato : 30-03-01 21:47

"Jacob Lejre Jensen" <massaro@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> PC'en og et scartstik i fjernsynet, men nå jeg ser mine DVD film er de i
> sort/hvid, hvad skal jeg gøre anderledes?

Ændre dit udgangssignal til PAL eller NTSC alt efter hvad fjernsyn du har.
Klik på iconet i tray, advanced, display, TV. Der kan du ændre det.
Det står højst sandsynligt til NTSC nu.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailadress

Fra : DWM

Dato : 30-03-01 21:48

"DWM" <no.email.adress@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> Ændre dit udgangssignal til PAL eller NTSC alt efter hvad fjernsyn du har.
> Klik på iconet i tray, advanced, display, TV. Der kan du ændre det.
> Det står højst sandsynligt til NTSC nu.

Og det var forøvrigt til ASUS´s G2 GTS heh. Hvis du har andet må der
være noget lign. du kan ændre på.

Fra : MasterYeti

Dato : 31-03-01 11:55

Du skal også tjekke, om dit TV er s-vhs kompatibelt .. det er ikke alle der
er det (Især Nokia kan drille) Derudover skal du måske selv fortælle dit TV
at der er et s-vhs signal der kommer ind. Hvis der er flere scart-stik på
dit TV, er det måske kun det ene der er s-vhs kompatibelt. Hvis intet andet
virker, kan du bruge dit composite-stik istedet for.