macspotting på reboot
Fra : Ben Knudsen

Dato : 20-06-03 11:00

Hej gruppe

Jeg er til reboot (www.reboot.dk) og ud af de fire første talere, havde de
tre powerbooks til deres powerpoint-præsentationer. Rart, ikke?
(den sidste havde ingen powerpoint-slides).

Ben

Fra : Jonas Voss

Dato : 20-06-03 13:45

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg er til reboot (www.reboot.dk) og ud af de fire første talere, havde de
> tre powerbooks til deres powerpoint-præsentationer. Rart, ikke?
> (den sidste havde ingen powerpoint-slides).

Vil det sige de ikke brugte Keynote?

"When I eat a biscuit," said Arthur, "it stays eaten."

Fra : Ben Knudsen

Dato : 20-06-03 15:28

Jonas Voss <voss@null.dk> writes:
>Vil det sige de ikke brugte Keynote?

Èn gjorde.
Otte talere, seks af dem med macs, en af disse med keynote.
Sgudda meget gode stats

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-06-03 16:30

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Otte talere, seks af dem med macs, en af disse med keynote.
> Sgudda meget gode stats

Jamen det er da herligt!

I mit arbejde som folkeskolelærer bruger jeg også tit min PowerBook til
forskellige ting, og det er stensikkert at alle, især drengene, snakker
om "den fede computer" bagefter. Især OS X er lækkerier for øjnene.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |