Byttes for sixpack: Quadra 950 [8240]
Fra : Jørgen Tietze

Dato : 19-06-03 11:50

Hej, nu har jeg siddet og bøvlet med min quadra 950 i et par dage og nu
skal det være slut - ud med skidtet! Gir' du en sixpack så er det din
(Risskov/8240)

Quadra 950:
<http://www.theapplemuseum.com/index.php?id=tam&page=personal&subpage=qu
adra_950&skin=specs>

64mb ram (4x16mb 30pins + 12x1mb - sidste er ikke sat i)
2x400mb diske (seagate st1480n/ Conner CFA540S)
1x230mb disk (quantum lps prodrive)
10mbit netkort/ m. rj45 konverteringsfætter
floppy
tastatur, mus
Har vist nok video ind og ud - der sidder to phonostik bag på, som
minder om sådan noget.

Maskinen er støjdmæmpet dels ved nedsættelse af blæserhastighed og dels
med asfalt, så den vejer ....

Lågens lukkemekanisme gået i stykker. Batteriet er dødt.

Lige nu er der installeret 7.5.5 og debian linux (kernel 2.2.25) på
230mb disken, de to andre diske er tomme. Der kan medfølge disketter
hvis det ønskes.

- Jørgen

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 19-06-03 11:52

Hov, der ramte jeg forbi, den skulle have været i markedsgruppen :o/

- Jørgen