iTunes til Windows
Fra : Bitbucket

Dato : 17-06-03 19:25

Tidlig betaversion af iTunes til windows er lækket:

http://www.tobintv.com/itunes/whole_image.jpg

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-06-03 20:09

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> http://www.tobintv.com/itunes/whole_image.jpg

Hvis jeg var windowsbruger ville jeg næppe falde for det design. Det ser
sgu' da helt forkert ud. Det ville være, som hvis udseendet af
Officepakken til Mac var en tro kopi af windows versionen. De bliver da
nød til at ta' visse GUI hensyn.

Men mon ikke de screenshots bare er en gang cut 'n paste.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Bitbucket

Dato : 17-06-03 20:11

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> nød til at ta' visse GUI hensyn.
>
> Men mon ikke de screenshots bare er en gang cut 'n paste.

Højest sandsynligt!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 17-06-03 23:01

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Højest sandsynligt!

Nope

http://home.iprimus.com.au/cyrusone/iTunes.zip

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-06-03 09:22

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> [...]

Windows-brugere er faldet for Windows. De er vant til grimt design. Det
værste er, at det her ikke engang er sagt for sjov. Skrifttyperne rundt
om i Windows er simpelthen så grimme.

> Nope
>
> http://home.iprimus.com.au/cyrusone/iTunes.zip

Jeg mener da også, at Quicktime til Windows har samme design.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 18-06-03 12:32

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev:

>Windows-brugere er faldet for Windows. De er vant til grimt design. Det
>værste er, at det her ikke engang er sagt for sjov. Skrifttyperne rundt
>om i Windows er simpelthen så grimme.

Skrifttyperne? Det er da ingenting. Da vores systemansvarlige stolt
kom og sagde, at han havde lagt XP på min computer, var jeg ved at
brække mig. Farverne skriger i sig selv til himlen, men mest af alt
mod hinanden. Heldigvis har de lagt en præ-XP-udseende-funktion ind,
så det bare er alm. grimt.

>Jeg mener da også, at Quicktime til Windows har samme design.

Og til WinAmp kan man få indtil flere MacSkins, så man et øjeblik kan
glemme at man er i fjendeland.
--
Christian

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-06-03 22:27

> Jeg mener da også, at Quicktime til Windows har samme design.

Nej Quicktime har rigtige windows "forstør" og "luk" knapper... mener
jeg.