American Typewriter
Fra : David Blangstrup

Dato : 17-06-03 11:44

Jeg bruger fonten American Typewriter på min side
http://david.blangstrup.dk/lighthouse.php -- men jeg kan se på
bibliotekets WindowsXP, at den må forbi alternativet Georgia helt hen
til Arial for at finde en font, den har. Nu tænkte jeg: Hvad findes der
af brugte typewriter fonte, jeg kan bruge som alternativer til American
Typewriter?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-06-03 11:56

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> [...]
> til Arial for at finde en font, den har. Nu tænkte jeg: Hvad findes der
> af brugte typewriter fonte, jeg kan bruge som alternativer til American

Courier? Den var der i hvert fald på de gamle IBM
kuglehoved-skrivemaskiner.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-06-03 12:47

> Courier? Den var der i hvert fald på de gamle IBM
> kuglehoved-skrivemaskiner.

Tak! Den har de fleste vist. Og tak for chatten i går!

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-06-03 12:07

firstname@home.lastname.dk (David Blangstrup) writes:

> [...]
> til Arial for at finde en font, den har. Nu tænkte jeg: Hvad findes der
> af brugte typewriter fonte, jeg kan bruge som alternativer til American

Hvis du gerne vil bruge en font som brugeren ikke har installeret i
forvejen, skal du bruge et browserspecifikt værktøj til at angive det
i din HTML-side. Til IE har Microsoft et - se
http://www.microsoft.com/typography/web/embedding/default.htm

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-06-03 12:47

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> [...]
> forvejen, skal du bruge et browserspecifikt værktøj til at angive det
> i din HTML-side. Til IE har Microsoft et - se

Tak. Det ser en anelse indviklet ud, og jeg tror ikke, jeg vil have
browserspecifikke ting på min side, men mange tak alligevel, så fik jeg
noget nyt at vide (måske finder jeg på at bruge det alligevel )

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på