Gamle hitlister
Fra : xebodia

Dato : 30-03-01 20:00

Er der mon nogen der ved hvor man kan finde gamle hitlister ?
Jeg skal til noget 10. klasse komsammen lørdag og havde tænkt mig at samle
et par cd´er med noget af det musik der var fremme dengang ( i 1991), men
jeg kan ikke lige komme på så meget, så jeg tænkte hvis man kunne se nogle
hitlister fra dengang, ville det nok hjælpe lidt på hukommelsen.

mvh
xebo

Fra : nikolaj borg

Dato : 30-03-01 21:15

"xebodia" <xebodia@softhome.net> wrote in message
> [...]
> jeg kan ikke lige komme på så meget, så jeg tænkte hvis man kunne se nogle
> hitlister fra dengang, ville det nok hjælpe lidt på hukommelsen.

Ak ja

Jeg afsluttede selv 10 klasse i 1992, så jeg skal undlade at udtale mig om
folk som ikke kan søge selv

Prøv www.google.com (jeg prøvede hit 1991)

/Nikolaj

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 30-03-01 21:43

On Fri, 30 Mar 2001 20:59:54 +0200, "xebodia" <xebodia@softhome.net>
wrote:

>Er der mon nogen der ved hvor man kan finde gamle hitlister ?

Nej, desværre.

Men, det er sikkert muligt at finde ud af hvad for noget musik der var
på opsamlingsalbums fra den tid, altså Absolute Music og lignende,
kunne det være en idé?

mvh Andreas

Fra : mogens nielsen

Dato : 30-03-01 21:47

"xebodia" <xebodia@softhome.net> skrev i en meddelelse
> Er der mon nogen der ved hvor man kan finde gamle hitlister ?
> mvh
> xebo

Så gamle danske hitlister har jeg heller ikke kunnet finde, men en
amerikansk top 100 fra april 1991 kan måske give lidt inspiration:
http://www.billboard.com/charts/ago/tenyears.asp

eller en engelsk top 100 fra marts 1991:
http://www.hart87.freeserve.co.uk/oldies90.html

mvh
mogens

----