tele2adsl uden fastnet abonnement??
Fra : Kim Bendtsen

Dato : 23-06-03 21:23

Hej ng.

Er der nogen der ved om man kan få tele2adsl uden at have fastnet abonnement?
Der er telefonstik i lejligheden og de tidligere ejere havde også fastnet
telefon. Vil bare gerne slippe for den månedlige ekstraudgift og nøjes med
mobilen.

Mvh
Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-06-03 21:37

"Kim Bendtsen" <klbe00@REMOVE_THIScontrol.auc.dk> wrote in message
> [...]
> telefon. Vil bare gerne slippe for den månedlige ekstraudgift og nøjes med

Kan du ikke, så er du nød til at vælge noget Tiscali bredbånd plus, eller
Cybercity

Fra : Kim Bendtsen

Dato : 23-06-03 22:01

> Kan du ikke, så er du nød til at vælge noget Tiscali bredbånd plus,
> eller Cybercity
øvøv, tilbuddet er ellers godt! 0 kr i oprettelse er ikke så slemt.
Den eneste af de to andre jeg ville overveje er cc, og der kommer man vel
af med 1000 kr i gebyrer mm før end man har fået adsl :/ Mvh
Kim

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 25-06-03 06:08

"Kim Bendtsen" <klbe00@REMOVE_THIScontrol.auc.dk> skrev i en meddelelse

> øvøv, tilbuddet er ellers godt! 0 kr i oprettelse er ikke så slemt.
> Den eneste af de to andre jeg ville overveje er cc, og der kommer man vel
> af med 1000 kr i gebyrer mm før end man har fået adsl :/ Mvh

Tiscali har pt. 0 kroner i oprettelses gebyr.

Jeg har selv Tiscali, og har det fint med at anbefale dem. Jeg er klar over
at der har, og måske er, problemer med kontakten med deres regnskabs
afdeling. Men den tekniske side fungerer til UG.

Og helt ærligt, så længe ens internet bare fungerer, hvad skulle man så
ringe til ens udbyder for?

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-03 18:03

> Og helt ærligt, så længe ens internet bare fungerer, hvad skulle man så
> ringe til ens udbyder for?

Hvis regninger er forkerte ?? :)

/Jan