Foto
IBM760 5420
Teil 3020
? vedr. Canon Powershot A70.
Fra : Vega

Dato : 23-06-03 20:26

Hej.

Vil lige høre om der er andre som har problemer med at zoom knappen til at
zoome ud ikke selv "hopper" tilbage i nul stilling?

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 23-06-03 20:29

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Vil lige høre om der er andre som har problemer med at zoom knappen til at
> zoome ud ikke selv "hopper" tilbage i nul stilling?

Zoom knappen fungerer selvfølgelig fint nok, så det er da en lille ting, men
vil bare lige høre om nogen af jer andre har været ude for det samme.

Mvh. Vega.

Fra : rAnders

Dato : 23-06-03 21:37

Er knappen så helt 'løs' ?, måske skulle du få det byttet.

Hilsen rAnders.

Fra : Vega

Dato : 23-06-03 21:56

"rAnders" <rand@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er knappen så helt 'løs' ?, måske skulle du få det byttet.

Nej den er ikke løs. Det er ligesom om at den binder meget lidt. Rør jeg
stille ved den ryger den på plads igen.

Mvh. Vega.

Fra : Flare

Dato : 23-06-03 22:54

> Nej den er ikke løs. Det er ligesom om at den binder meget lidt. Rør jeg
> stille ved den ryger den på plads igen.

Min har lidt den samme tedens. Men har dog ikke sat sig fast endnu. Men det
er en lille ting.

Anders

Fra : Vega

Dato : 24-06-03 15:12

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Min har lidt den samme tedens. Men har dog ikke sat sig fast endnu. Men
det
> er en lille ting.

Ja, det er .Vil nu heller ikke reklamere over det. Bare den ikke går i
stykker

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 25-06-03 17:17

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Min har lidt den samme tedens. Men har dog ikke sat sig fast endnu. Men
det
> er en lille ting.

Jeg har spurgt om de har været udsat for det før, der hvor jeg har købt det,
og det har de ikke. De skriver at jeg bare skal sende det tilbage til dem,
og så ordner de det med Canon Danmark og får det lavet.

Mvh. Vega.

Fra : Michael

Dato : 26-06-03 10:46

> [...]
> og det har de ikke. De skriver at jeg bare skal sende det tilbage til dem,
> og så ordner de det med Canon Danmark og får det lavet.

Hej

Hvis du overvejer at sende det ind til rep, så ring til dem først og hør
hvor lang tid det vil tage. Mit A60 tog dem 5 uger at reparere en defekt
optical unit-tingest.....som i øvrigt også var defekt i anden omgang. Og
hvis ikke jeg havde skrevet til Canon og brokket mig, så ville det have
taget 5 uger igen, ifølge telefonsupporter hos servicecentret.

Michael

Fra : Preben

Dato : 24-06-03 21:54

> [...]
>
> Vil lige høre om der er andre som har problemer med at zoom knappen til at
> zoome ud ikke selv "hopper" tilbage i nul stilling?

Det har jeg ikke haft problemer med.
Til gengæld har jeg problemer med vand, altså billeder ud over vand. De
bliver mørke og "snavsede", når jeg tager dem på auto, og det er meget
vanskeligt at rette op på i et fotobehandlings program.
Et godt råd, ud over at bruge manuel betjening?

Preben

Fra : Vega

Dato : 25-06-03 15:30

"Preben" <pcdoctorX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vanskeligt at rette op på i et fotobehandlings program.
> Et godt råd, ud over at bruge manuel betjening?

Nu ved jeg godt du siger "ud over manuel betjening". Brug P manuel
indstilling. Den er ligesom Auto, bortset fra at du kan indstille hvilket
lysforhold du tager billederne i, og så blændeværdien. Jeg bruger for det
meste P indstillingen.

Mvh. Vega.