Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Renter - hvor får jeg dem bedst?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 23-06-03 12:57

Hej

Jeg er kunde i Laan og Spar bank.

Jeg får en forsvindende lille rente på min højrente konto (under 1%).

Jeg er interesseret i en netbank hvor jeg kan få en bedre rente.

Hvordan ser renterne ud i de forskellige banker og er netbank en mulighed?

Hilsen Rune

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 23-06-03 16:08

> Jeg er kunde i Laan og Spar bank.
> Jeg får en forsvindende lille rente på min højrente konto (under 1%).

Lån og spars netbank er den ikker over 1 ?
(Hed de ikke NextBank i en periode)

>Hvordan ser renterne ud i de forskellige banker og er netbank en
> mulighed?

www.mybanker.dk har oversigter med renter

/A

Fra : Dunk

Dato : 23-06-03 16:46

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er interesseret i en netbank hvor jeg kan få en bedre rente.
>
> Hvordan ser renterne ud i de forskellige banker og er netbank en mulighed?

I disse tider er det faktisk en OK rente på en anfordringskonto - det får du
vanskeligt bedre med mindre du har en større formue - og i så fald ville det
være klogere at investere i værdipapirer.

Venligst
Dunk

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 23-06-03 21:09

"Dunk" <091255slet@iname.com> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> være klogere at investere i værdipapirer.

Haha - ved ik lige hvor klogt det er at investere i værdipapirer.
Satte selv 75.000 i Laan og Spar banks investerings forening for nogle år
siden.
De er blevet til 35.000 nu

Rune

Fra : Jonathan Stein

Dato : 23-06-03 21:29

Rune Vestergaard wrote:

> Jeg er interesseret i en netbank hvor jeg kan få en bedre rente.

Skandiabanken giver 1,65% på en anfordringskonto og mellem 1,85% og 2,85%,
hvis du binder pengene mellem 3 måneder og 5 år.
Basisbank plejer at ligge en anelse over, men har tidligere fået en del
kritik her i gruppen.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : csv12355

Dato : 07-08-03 17:33

Hej Rune..

Nu ved jeg ikke om du har flyttet dine penge, men prøv at logge på
www.mybanker.dk
De har en oversigt over både ind- og udlån.

MVH.
Claus

http://www.kandu.dk/

Fra : DJ Bobo

Dato : 07-08-03 18:03

On Mon, 23 Jun 2003 13:57:18 +0200, "Rune Vestergaard"
<runwest@post6.tele.dk> wrote:

>Jeg får en forsvindende lille rente på min højrente konto (under 1%).
>Jeg er interesseret i en netbank hvor jeg kan få en bedre rente.

Jeg bruger Nykredit Bank til mine indlån:
Du får maximal i rente af pengene og kan hæve, hvornår du vil.
Der er en beløbsmæssig bundgrænse, der skal overholdes, men det er
ikke noget problem for de fleste opsparere...

/Mogens