pocomail ?
Fra : rene

Dato : 23-06-03 12:59

hvorfor kan man ikke se (i sendt mappen) mere end en modtager i kolonnen TIL
når jeg sender til f.eks 4 personer ?
hvor kan jeg ændre dette ?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 23-06-03 13:06

Hej Rene

"rene" <bitr@dd.dk> skrev i en meddelelse
> hvorfor kan man ikke se (i sendt mappen) mere end en modtager i kolonnen
TIL
> når jeg sender til f.eks 4 personer ?
> hvor kan jeg ændre dette ?

Godt spørgsmål... Vil straks videregive dette til Poco...

Henrik, Slagelse

Fra : Britt Malka

Dato : 24-06-03 21:56

On Mon, 23 Jun 2003 13:58:48 +0200, "rene" <bitr@dd.dk> wrote:

>hvorfor kan man ikke se (i sendt mappen) mere end en modtager i kolonnen TIL
>når jeg sender til f.eks 4 personer ?

I kolonnen TIL kan du i hvert fald i version 3 se flere modtagere, men
ikke hvis nogle af disse er skrevet i CC.

Er det tilfældet?
Britt Malka

Tilmeld dig gratis Tips & Tricks, og vind Stone's SummaSummarum - www.malka.it/tips/tilmeld.html

Fra : rene

Dato : 25-06-03 07:10

"Britt Malka" <britt@malka.fr> wrote in message

TIL

> I kolonnen TIL kan du i hvert fald i version 3 se flere modtagere, men
> ikke hvis nogle af disse er skrevet i CC.
>
> Er det tilfældet?

Jeg bruger version 2.64 build 1120
modtager er skrevet i TIL feltet, men jeg ser kun en modtager , det er da
noget knold at man skal åbne mailen for at se om den er sendt til flere. -

venter spændt på v.3.00

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 25-06-03 08:41

Hej Rene

> venter spændt på v.3.00

Den er bestemt også ventetiden værd...

Henrik, Slagelse

Fra : Britt Malka

Dato : 25-06-03 18:01

On Wed, 25 Jun 2003 08:09:49 +0200, "rene" <bitr@dd.dk> wrote:

>Jeg bruger version 2.64 build 1120
>modtager er skrevet i TIL feltet, men jeg ser kun en modtager , det er da
>noget knold at man skal åbne mailen for at se om den er sendt til flere. -

Ja, det vil jeg da give dig ret i. Heldigvis er det så blevet ændret
åbenbart.

Det er i øvrigt en ting vi - som forhandlere og brugere - sætter meget
stor pris på. Når vi sender et forslag til forbedring eller fortæller
om en bug, så bliver det taget alvorligt. Ofte er fejlen rettet inden
for et døgn, og jeg har også oplevet forandringer blive lavet lige så
hurtigt.

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-06-03 06:47

> [...]
> om en bug, så bliver det taget alvorligt. Ofte er fejlen rettet inden
> for et døgn, og jeg har også oplevet forandringer blive lavet lige så

Så fik vi også lige den reklame med...

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-06-03 09:45

On Thu, 26 Jun 2003 07:47:14 +0200, "Palle Jensen"
<palle.jensen@galprofessor.com> wrote:

>"Britt Malka" <britt@malka.fr> wrote in message

>Så fik vi også lige den reklame med...

Ja, jeg synes også det begynder at ligne spam.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Britt Malka

Dato : 27-06-03 17:14

On Thu, 26 Jun 2003 07:47:14 +0200, "Palle Jensen"
<palle.jensen@galprofessor.com> wrote:

>Så fik vi også lige den reklame med...

Kald det hvad du vil, men jeg skrev ikke sådan, da vi samarbejdede med
det firma, vi tidligere solgte software for.

Jeg tillader mig at bruge min ytringsfrihed til at glæde mig over
visse ting her i tilværelsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-06-03 18:29

On Fri, 27 Jun 2003 16:13:42 GMT, britt@malka.fr (Britt Malka) wrote:

>Kald det hvad du vil, men jeg skrev ikke sådan, da vi samarbejdede med
>det firma, vi tidligere solgte software for.
>
>Jeg tillader mig at bruge min ytringsfrihed til at glæde mig over
>visse ting her i tilværelsen

Jo, men når disse ting netop er software du forhandler, og når din
glæder finder udtryk i en sådan serie anprisninger som vi har set her,
så finder jeg det ikke længere rimeligt.

http://www.malka.it/programs/poco/index.html

xfut: news:dk.admin.netmisbrug
det betyder, at dette indlæg kommer begge steder og svar kun i
netmisbrug

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-06-03 23:56

On 27 jun 2003, Britt Malka wrote something like this :

> Kald det hvad du vil, men jeg skrev ikke sådan, da vi
> samarbejdede med det firma, vi tidligere solgte software for.

Det kan du sagtens sige... Hvad hed det firma?

> Jeg tillader mig at bruge min ytringsfrihed til at glæde mig
> over visse ting her i tilværelsen

Og I særdelshed de produkter som I tjener penge på velsagtens.

--
Palle Jensen

Fra : Britt Malka

Dato : 28-06-03 11:28

On 27 Jun 2003 22:56:28 GMT, Palle Jensen
<palle.jensen@galprofessor.com> wrote:

>Det kan du sagtens sige... Hvad hed det firma?

Ritlabs.

>Og I særdelshed de produkter som I tjener penge på velsagtens.

Nej, faktisk ikke.

Du kan se udpluk af min ugemail Tips&Tricks på www.malka.it/tips, hvis
du vil danne dig et indtryk. Jeg roser de produkter (mange), jeg
finder nyttige, og trods alt sælger vi kun ét produkt, plus linker til
et andet.

Nu var der heller ikke tale om, at jeg roste produktet i dette
tilfælde, men derimod programmørerne, eller rettere samarbejdet med
dem. Jeg roser også vores domæne-hoster - dog ikke på de danske
grupper, men på vores franske mailing-lister - eftersom han er fransk.
Vi har ingen økonomisk interesse i at gøre noget for ham.

Det er bare en del af min livsfilosofi, at folk skal roses, når de gør
noget godt (i stedet for, at man blot tier), og de skal have ris, når
de gør noget dårligt (i stedet for, at man blot brokker sig bag deres
ryg). Andet er der ikke i det, men tråden har vist arbejdet sig væk
fra det væsentlige.

Derfor overlader jeg gerne det sidste ord til dig og andre: EOD