Andet multimedie
bentjuul 3670
Knonvertering fra Quark til ID 2.02
Fra : Kurt Lund

Dato : 23-06-03 10:38

En af mine kolleger har et problem med et Quark 4.1-dokument, som han
ikke kan åbne i InDesign 2.02. Frisk som jeg er, bad jeg ham om at maile
mig dokumentet, så skulle jeg nok ordne det lille problem. Jo, det ...
Jeg kan heller ikke konvertere det, og hvad værre er, så har jeg ikke
adgang til Quark hjemmefra, hvor jeg sidder nu.
Er der nogen af jer Quark- (og ID-) eksperter, der kunne være behjælpelig
med en mulig løsning. Det er rimelig sikkert, at dokumentet ikke er
fejlbehæftet, så det er ikke der, det går galt.

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 23-06-03 11:02

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> writes:

>Er der nogen af jer Quark- (og ID-) eksperter, der kunne være behjælpelig
>med en mulig løsning. Det er rimelig sikkert, at dokumentet ikke er
>fejlbehæftet, så det er ikke der, det går galt.
Sorry- kom ved et uheld til at give privat svar.
Jeg skrev:
Det er svært at sige ude at se filen - men du må gerne maile den til mig,
så skal jeg se på sagen!

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-06-03 11:28

Frank Løkkegaard skrev:

> Det er svært at sige ude at se filen - men du må gerne maile den til
> mig, så skal jeg se på sagen!

Den er sendt - med tak.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 23-06-03 12:08

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> writes:

>Den er sendt - med tak.

Hmm, nu har jeg kigget lidt på filen. Umiddelbart kan jeg heller ikke åbne
i ID, men det skyldes formentlig at billederne ikke ligger sammen med
filen.
Men der er også noget der kunne tyde på at filen er fejlbehæftet. Når jeg
klikker på billederne for at få den til at bede om originalbilledet,
kommer der en fejlmelding, fejlkode 50. den fejlkode er det ikke lykkedes
mig at få defineret (kører på Mac.)
At din fil er en windows-fil, burde ikke betyde noget. Har tidligere uden
vanskeligheder håndteret Quark filer på tværs af platformene.
Så lige her og nu, er jeg lidt blank. Desværre!

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11

Fra : Thomas²°°³

Dato : 23-06-03 14:22

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med en mulig løsning. Det er rimelig sikkert, at dokumentet ikke er
> fejlbehæftet, så det er ikke der, det går galt.

Der er højst sandsynligt brugt en eller anden plug-in til Quark, som ikke
kan oversættes til InDesign.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Studio Smalbro

Dato : 23-06-03 19:44

Nu har du jo sikkert fået "kvalt" problemet - men hvis ikke kan du prøve at
sende det til mig.

Kh
Bjørn

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-06-03 08:14

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> writes:
>Nu har du jo sikkert fået "kvalt" problemet - men hvis ikke kan du prøve
>at
>sende det til mig.
Ikke via mig - jeg kan ikke få filen til at makke ret.