E:Kjeld Colbjørnsen Roshauw
Fra : ....RUFO....

Dato : 22-06-03 23:28

Søker etter etterkommere etter
"Hovedarsenalets Regnskapsfører,
Ridder af Wasa ordenen"
Kjeld Colbjørnsen Roshauw
Født 24. Juni 1786
Død 28. Mai 1847.
og
Frue
Thora Dorothea Wardrum Roshauw
Født 12. August 1785
Død 20. Juni 1873.

Har kanskje en liten "mistanke" om at disse var fra Danmark...
Er der noen som kan sette meg på sporet av eventuell etterslekt,
er jeg meget takknemlig!
Svar gjerne til denne news-gruppe, eller direkte til min mail.

Med vennlig hilsen
Rune Fosberg
--
E-post til Rune sendes: fosbergslekta@spray.no
E-mail er sjekket av

Fra : Bodil Madsen

Dato : 23-06-03 09:46

I Richters " 100 års dødsfald" 1791 -1890 er der en del Raaschou. Stavemåden
er en anden, men det kan sagtens være samme slægt. Hvis du kom med navne på
nogen af børnene, var det lidt nemmere.
mvh
Bodil Madsen

Fra : ....RUFO....

Dato : 23-06-03 10:22

"Bodil Madsen" <annabodil@nyraad.net> skrev i melding
> I Richters " 100 års dødsfald" 1791 -1890 er der en del Raaschou.
Stavemåden
> er en anden, men det kan sagtens være samme slægt. Hvis du kom med navne

> nogen af børnene, var det lidt nemmere.
Ja hadde jeg visst DET så............
Dette står på 2 gravplater i jern som min svoger fant
under gulvet i et gammelt jernstøperi han har kjøpt:
Han og vi syntes vel det er litt ille at ikke "rette familie" selv eier
disse platene
og tenkte at kanskje noen på denne gruppe kunne være behjelplig med å
finne deres etterkommere