At ryge en Ribbensteg?
Fra : RHR

Dato : 22-06-03 20:37

Kære Gruppe.

Jeg har lige købt mig røgeovn, som jeg glæder mig til at komme igang med at
bruge. Jeg vil gerne prøve at ryge en ribbensteg, er der nogen der kan
hjælpe mig med hvordan man gør - sådan helt fra bunden af..

Mvh
Martin

Fra : JHR

Dato : 23-06-03 16:01

Uuuuhm,
Jeg glæder mig

Svogeren.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 23-06-03 16:26

RHR wrote:
> [...]
> med at bruge. Jeg vil gerne prøve at ryge en ribbensteg, er der nogen
> der kan hjælpe mig med hvordan man gør - sådan helt fra bunden af..

Måske er der lidt hjælp at hente her
http://www.cicero.dk/boeger/salte_og_rogebog.html

Det kræver desværre en tur på biblioteket

PS.
Jeg glæder mig også til at smage
Tid og sted?

Carsten