camplet eller combicamp?
Fra : KBJ

Dato : 22-06-03 19:11

Hej Gruppe,

Vi skal til at købe en "et eller andet" let på 2 hjul.
Her har vi set modeller fra både camplet og combicamp.

Er der noget der taler for den ene eller den anden? (set bort fra de enkelte
modeller.)
Er der noget man skal huske når man køber?

Vi er absolut nybegyndere inden for faget, så alle gode råd er velkomne!

Med venlig hilsen
Kenneth
--
fjern xx fra email.

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-06-03 19:35

KBJ wrote:

> Her har vi set modeller fra både camplet og combicamp.
>
> Er der noget der taler for den ene eller den anden?

Det lyder nærmest som et oplæg til en religionskrig... )

Det er noget med at nogle foretrækker moderen og andre datteren... Begge
mærker har deres fordele og ligeledes har begge mindre smarte detaljer.

I den ene er der delvis fast bund og den anden en mere strømlinet kasse.

Der kan opremses mange synspunkter - men det er kun jer selv der kan træffe
det endelige valg.

Jeg har ligeledes kigget lidt og er kommet frem til at det til vores behov
skal være en Combi Camp - meget mere om dens fortræffeligheder kan sogs /
Steen her i gruppen fortælle meget mere om, og det er jeg egentlig heller
ikke i tvivl om at han gør... ) (Værs'go Steen!)...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske ikke helt sikker
på hvordan man bærer sig ad, så er der hjælp at hente på

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 22-06-03 21:45

Carsten Stage wrote:

> I den ene er der delvis fast bund og den anden en mere strømlinet
> kasse.

Da vi var af sted i pinsen, og der pludselig stod 5-10 cm vand på pladsen,
var vi glade for at vi havde fast bund i vores Combi-Camp.
Men der har for øvrigt for nyligt været stillet det samme spørgsmål, måske
kan du finde de mange svar der.
Ebbe

Fra : KBJ

Dato : 23-06-03 07:29

> Men der har for øvrigt for nyligt været stillet det samme spørgsmål, måske
> kan du finde de mange svar der.

Jeg kan kun se tilbage til 03.06.03 og der har desværre ikke været nogen..

Men tak for dit svar.

Kenneth

Fra : Carsten Stage

Dato : 23-06-03 07:50

KBJ wrote:

> Jeg kan kun se tilbage til 03.06.03 og der har desværre ikke været
> nogen..

Det er sikkert fordi du har din Outlook Express indstillet til kun at hente
de seneste 300 indlæg - fjern det rette flueben under indstillinger - og
hent alle indlæg igen.

Alternativt kan du på
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&newwindow=1&group=dk.fritid.camping
finde alle de tidligere indlæg i gruppen her. Så er det bare at bruge
søgefunktionen.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : KBJ

Dato : 23-06-03 10:45

> [...]
id.camping
> finde alle de tidligere indlæg i gruppen her. Så er det bare at bruge

Det er bare så smukt!
Tusind tak for hjælpen.

Kenneth
ps. det bliver nok en Camp-let...

Fra : søren

Dato : 06-07-03 14:39

"KBJ" <iznogood@xxgoodies.dk> wrote in message news:<3ef6cc3e$0$97223$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&newwindow=1&group=dk.frit
> id.camping
>
> Det er bare så smukt!
> Tusind tak for hjælpen.
>
> Kenneth
> ps. det bliver nok en Camp-let...

Hej Kenneth...

Jeg se at du hælder mest til at det bliver en camp-let, og det kan jeg
godt forstå. Jeg har lige uploadet min egen hjemmeside, hvor jeg
beskriver vores erfarringer med en camp-let. Du kan se den på :
http://home19.inet.tele.dk/felicia/ Håber du/i får meget fornøjelse
af jeres cmaplet.

MVH

Søren.

Fra : søren

Dato : 06-07-03 14:46

> http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&newwindow=1&group=dk.frit
> id.camping
>
> Det er bare så smukt!
> Tusind tak for hjælpen.
>
> Kenneth
> ps. det bliver nok en Camp-let...

Hej Kenneth..

Jeg kan se du hæder mest til at det bliver en camp-let. Det kan jeg
godt forstå, det er også en god vogn. Jeg har fornylig uploadet en
hjemmeside, hvor du kan se vore camp-let, og læse lidt om forskellige
ting. God fornøjelsee med den, når du får fat i en.

MVH
Søren.

Fra : søren

Dato : 06-07-03 21:28

campisterne@privat.dk (søren) wrote in message news:<69c8f360.0307060545.3ca96ded@posting.google.com>...

> [...]
> hjemmeside, hvor du kan se vore camp-let, og læse lidt om forskellige
> ting. God fornøjelsee med den, når du får fat i en.

Ja hej igen.... du får lige linket: http://home19.inet.tele.dk/felicia/
Mvh Søren...

Fra : Johnny

Dato : 08-07-03 21:54

"KBJ" <iznogood@xxgoodies.dk> wrote in message news:<3ef5f13e$0$97192$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> Er der noget man skal huske når man køber?
>
> Vi er absolut nybegyndere inden for faget, så alle gode råd er velkomne!

Hej Kenneth
Jeg har haft en Camp-let Royal i 3 år og har solgt den i febuar og
købt en combi-camp venezia. Vi er en familie med 2 børn på 7 og 13 år.
Her er fordelene som jeg syntes er bedre ved en combi-camp.
Der er meget mere plads til bagage stort rum under sengen og størrer
frontboks
Der er merer plads i forteltet og seperat soverum.
og den største grund til jeg skiftede!!!!!
Jeg skal ikke ligge og pløkke forteltet 1 time hver gang jeg bare skal
have en enkelt overnatning når jeg skal sydpå............
Der en inbygget køleskab .
Til sidst et godt råd
Lej eventuelt først eller køb en brugt som vi gjorde ved camp-let'en
Med Venlig hilsen

Johnny