Infarød forbindelse i netkort
Fra : Jeppe Jepsen

Dato : 22-06-03 17:26

Hejsa vil høre måske lidt dumt sp. om der er infarød forbindelse i mit
wireles netkort i min bærbare, bruger kortet via trådløs adsl router, men
vil alså også gerne bruget kortet til at koble på min telefon T68i der har
infarød port

Håber på svar
VH Jeeppe

Fra : Riis

Dato : 23-06-03 10:53

Jeg tror ikke der er infarød port i dit netkort, jeg har ikke ikke noget i
mit, men der plejer da altid at være en der sidder i din bærbar, i siden!!

Hilsen Christian

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-06-03 20:39

"Jeppe Jepsen" <jeppekj@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> wireles netkort i min bærbare, bruger kortet via trådløs adsl router,
> men vil alså også gerne bruget kortet til at koble på min telefon T68i

Nopes det er der ikke.

Køb en adapter der kan kobles på din serielport fx. MA-600
http://www.teleland.dk/tilbehor.htm

Elers køb en Bluetooth dongle da T68i også understøtter dette.

--
Bjarke Andersen