Hjælp til restore i Outlook 2000
Fra : Dan Andersen

Dato : 22-06-03 15:40

Efter et HD crash vil jeg restore min pst fil, men får flg. fejlmeddelelse:
"Egenskaber for denne meddelelsestjenste skal defineres inden brug"

Hvad sytten er det og hvorledes defineres denne meddelelsestjeneste?

det er godt nok træls med de uforståelige fejlmedelelser.

Er der nogen, der ligger inde med de vise sten?

På forhånd tak
--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 22-06-03 15:47

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev
> [...]
>
> det er godt nok træls med de uforståelige fejlmedelelser.
>
> Er der nogen, der ligger inde med de vise sten?

Det kan godt være at fejl meddelelserne er trælse, men prøv at beskriv hvad
du gør, så har vi andre en chance for at hjælpe dig. Har du sikre dig at din
PST fil ikke er skrive beskyttet?

umiddelbart, kan jeg ikke se at du skal gøre så meget andet end at placere
din gamle PST fil der hvor Outlook har lagt sin nyde efter at du har
installere programmet igen, men nogen flere oplysninger, så kan vi hjælpe
dig videre.

--
VH

Søren Blom