American Beauty........ca. 2 måneder......
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 30-03-01 18:08

.......har American Beauty DVD'en stået på min hylde, og først i dag, tog jeg
mig sammen til endelig at se dem.

Hvor er den film da fantastisk !

Ikke helt hvad jeg forventede, og meget mere end jeg oprindeligt troede.

Dog regnede jeg ikke helt med at Lester ville blive skudt af sin bøsse
skræmte og våben fikserede nabo.

Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-03-01 18:12

Hej!

Vil du ikke godt lade være med at afsløre hele filmens pointe UDEN en
advarsel? Det er sgu da ikke venligt!

--
Regards/Mvh Kim Voss Schrader

news:dk.teknik.tv+video 's TV forum om reparation af fjernsyn m.v.:
http://hjem.get2net.dk/toyotaextreme/tv

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 30-03-01 18:17

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3AC4BE49.EA9DE7BB@kampsax.dtu.dk...
> Hej!
>
> Vil du ikke godt lade være med at afsløre hele filmens pointe UDEN en
> advarsel? Det er sgu da ikke venligt!

Nå ja, troede efterhånden at jeg var den eneste som IKKE havde set
filmen......

Sorry then.

Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-03-01 18:32

Hej!

Thomas Mouritsen wrote:

> Nå ja, troede efterhånden at jeg var den eneste som IKKE havde set
> filmen......

Jeg har set den, men der er helt sikkert andre som ikke har.

> Sorry then.

Ok.

Fra : Richard Flamsholt

Dato : 30-03-01 23:18

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev:
>Dog regnede jeg ikke helt med at Lester ville blive skudt af xxxxx

Det er ikke pænt sådan at afsløre slutningen af en film.
Hvis jeg var dig ville jeg cancelle indlægget hurtigst muligt!

--
Richard Flamsholt
richard@flamsholt.dk - www.richard.flamsholt.dk

Fra : Ole Steiness

Dato : 02-04-01 21:00

Argh...! Jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at se filmen, og havde
egentlig tænkt mig det. Men ak... hvorfor skulle jeg nu det?

Øv...

- Ole

Fra : Morten Wartou

Dato : 02-04-01 22:53

"Ole Steiness" <steiness@worldonline.dk> wrote in message
> Argh...! Jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at se filmen, og
havde
> egentlig tænkt mig det. Men ak... hvorfor skulle jeg nu det?

Fordi det er et lille mesterværk, som sagtens kan ses selvom du kender til
en af de mange ting der sker i filmen - det er egentlig ganske uinteressant,
hvad der er blevet afsløret.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 02-04-01 22:56

morten_remove_when_replying@wartou.dk,Ny-Internet writes:
>Fordi det er et lille mesterværk, som sagtens kan ses selvom du kender til
>en af de mange ting der sker i filmen - det er egentlig ganske
>uinteressant,
>hvad der er blevet afsløret.

enig.

Har selv set filmen og det røbede er mindre en 1 % af filmen.

Filmen er så stor at jeg endnu ikke er blevet træt af den selvom den smart
har været igennem DVDen 7-8 gange