hjælp til "clan"-system
Fra : jensen-

Dato : 22-06-03 04:37

jeg har en counter-strike clan, eller styrer hp for en.

nogle der kan hjælpe mig med at lave et system (evt. bare ved
hvor jeg kan få det) så jeg kan logge ind fra min browser og så
andre i clanen også kan gøre det, uden at skulle ind i html/php
dokumenter. altså så jeg kan 'adde' spillede kampe(kamp info),
nye spillere (med info om dem, og evt. billede) og det ville være
super hvis det lå, så jeg kunne ændre det hele et sted fra, uden
af skulle logge ind flere steder. evt også et nyhedssytem ind
under det.

Ved der er mange andre der har det, men kan ikke finde nogle
steder jeg kan hente den slags. og igen vil dele. (klart nok vel,
men lidt surt for os der ikke kan lave selv)

håber på en venlig sjæl der kan hjælpe. på forhånd tak.

Btw. jeg er bedst til at lave layout, men det får man jo ikke en
hel hp ude af, så ikke noget med alt for mange svære fagudtryk :)

det skal helt være gratis, da men pung er temmelig tom håber
ikke det er for mange krav

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 22-06-03 09:18

jensen- wrote:
> [...]
> super hvis det lå, så jeg kunne ændre det hele et sted fra, uden
> af skulle logge ind flere steder. evt også et nyhedssytem ind

Nu kender jeg ikke så meget til Counter-Strike, men jeg har spillet en del
Tribes 2, og lavede i den forbindelse siden http://www.euroeliteforce.com/.
Den er 100% hjemmelavet, hvilket var sjældent - det mest almindelige var at
man fik en adgang til et phpBB diskussionsforum et sted, brugte en
warplanner et andet sted (fx. http://www.warplaner.net/), og så havde en
ubehjælpelig hjemmeside med spilleroplysninger. Kampinformationer lå
normalt tilgængelig på turneringssiderne, som f.eks. nederst på denne side:

http://tribes2.theladder.org/show_team_info.php?team=114&compid=1

De klaner, der havde noget mere avanceret, havde typisk en html/php
programmør som medlem.

Lars.

--
Freelance programmør
Programmering mod timebetaling

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 22-06-03 09:52

Lars Dybdahl wrote:
> http://www.euroeliteforce.com/

Jeg mente selvflg.

http://www.euroeliteforce.net/

Hilsen,

Lars.

Fra : lars hørl

Dato : 22-06-03 10:11

Prøv: http://www.postnuke.dk

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 22-06-03 11:15

jensen- wrote:
> [...]
> steder jeg kan hente den slags. og igen vil dele. (klart nok vel,
> men lidt surt for os der ikke kan lave selv)

Hvad med at se på http://www.phpclancms.com - det lader til at være noget
lignende det du leder efter.

Mvh.
Kasper Garnæs