www.gratisunlock.dk .... virker det ?
Fra : Brian

Dato : 21-06-03 06:37

Hejsa

Står og overvejer at købe ny tlf. med abb. da det nu engang er billigst. Så
havde jeg tænkt mig at få den låst op med www.gratisunlock.dk , men virker
det overhovedet ?

/Brian

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 21-06-03 07:35

"Brian" <brian@postNOSPAM5.tele.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Står og overvejer at købe ny tlf. med abb. da det nu engang er billigst.

> [...]

Ja - virkede fint på min Nokia 3510i, låst til TDC

-Michael

Fra : Søren C

Dato : 21-06-03 08:46

"Michael Salomonsen" <michaels(fjern-.-.mig)@multicom.dk> skrev i en
meddelelse news:3ef3fc7c$0$13218$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Brian" <brian@postNOSPAM5.tele.dk> wrote in message

> Så
>
> Ja - virkede fint på min Nokia 3510i, låst til TDC

Kan det slet ikke lade sig gøre på en Nokia 3410?

Venligst

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-06-03 09:30

Søren C skrev:

>Kan det slet ikke lade sig gøre på en Nokia 3410?

Nej. Nokia 3410 er fra en anden 'generation' af Nokia-telefoner.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Vega

Dato : 21-06-03 09:47

"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> virker

> Kan det slet ikke lade sig gøre på en Nokia 3410?

Den kan du da sagtens selv låse op, et datakabel 99 kr. som du også kan
prøve til overførsel af logoer og ringetoner, og så et program jeg kan huske
hvad hedder, men det var utrolig let. Havde aldrig prøvet at unlocke før,
trykkede på den knap man nu skulle trykke på og 1 sek. senere var den
unlocked.

Mvh. Vega.

Ps. måske andre kan huske program navnet?

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 21-06-03 12:05

eepromtools

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen
www.modify.dk RemoteUnlock af Nokia tilbydes for 50,00 kr, nu også Debitel
3510(i), 3650, 6100, 6310(i), 6510, 6610, 7210, 7650, 8310, 8910

Husk at du kan betale med VISA/Dankort!

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-03 21:09

> Hejsa
>
> Står og overvejer at købe ny tlf. med abb. da det nu engang er billigst.

> [...]

Hejsa.

Det virkede fint til min 3510i låst til TDC.

Mvh
FB
--
--> www.DontDoIt.dk <--