Community egnet til skoleklasser
Fra : Allan Jensen

Dato : 20-06-03 17:55

Nogen her der kender til et community system (gerne gratis :) ) som er
godt til at holde styr på gamle klassekammerater (bare for en enkelt
klasse) hvor de forskellige personer i det mindste selv kan lægge
billeder op og skriver en slags dagbog.

Og nu ved jeg godt jeg skriver i PHP gruppen, men det må da også gerne
være ASP hvis det er nemmere at finde et system i det sprog.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 20-06-03 20:39

Tag et kig på www.hotscripts.com

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 21-06-03 01:22

Allan Jensen skrev:
> [...]
> godt til at holde styr på gamle klassekammerater (bare for en enkelt
> klasse) hvor de forskellige personer i det mindste selv kan lægge
[klip]

Man kan også købe et færdiglavet system med login til alle elever, hvis man
mere er til det. F.eks. på http://www.stayintouch.it/ - bare rolig, jeg får
ingen procenter.

Håber i finder en løsning.

Mvh. Bjarke

--
Gæt hvem der er bleven student, 17. juni 2003! [

Fra : Kasper Birch Olsen

Dato : 22-06-03 20:03

Allan Jensen wrote:
> [...]
>
> Og nu ved jeg godt jeg skriver i PHP gruppen, men det må da også gerne
> være ASP hvis det er nemmere at finde et system i det sprog.

groupcare.dk kunne måske være noget for dig. Det er ikke noget du skal
skal rode med, du skal bare bruge dere service.
- Kasper