Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G3 +UV Filter ?
Fra : Kaj Thomsen

Dato : 20-06-03 17:14

Hej!

Er det muligt at montere et uvfilter på et g3 ?
Jeg har pløjet brugsforvirringen igennem flere gange
men jeg synes ikke jeg kan finde noget om det.
Hvis man kan,er der så nogen her der ved hvordan
og hvad der skal bruges.

Mvh
Kaj Thomsen

Fra : Insideout

Dato : 20-06-03 17:54

"Kaj Thomsen" <kk.thomsen@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg synes ikke jeg kan finde noget om det.
> Hvis man kan,er der så nogen her der ved hvordan

Kik på http://www.lensmateonline.com/g3.html
Med en Adapter kan maget lade sig gøre

Mvh
Henrik

Fra : Kaj Thomsen

Dato : 20-06-03 18:20

Hej !
Insideout wrote:
> Kik på http://www.lensmateonline.com/g3.html
> Med en Adapter kan maget lade sig gøre

Tusind tak for linket.
Dvs at jeg bare skal ha fat i en adapter,så kan jeg skrue
filteret direkte derpå eller ?
som jeg forstår det skal der en teleconverter til også(ku være en go ting og
have )
og filteret skrues så på tele´n, eller har jeg bare ikke fattet meningen ?

Mvh
Kaj Thomsen

Fra : Insideout

Dato : 20-06-03 18:36

> Tusind tak for linket.
> Dvs at jeg bare skal ha fat i en adapter,så kan jeg skrue
> filteret direkte derpå eller ?

Jep.

Mvh
Henrik

Fra : Kaj Thomsen

Dato : 20-06-03 20:01

Insideout wrote:
> "Kaj Thomsen" <kk.thomsen@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jep.

endnu engang tak,tror lige jeg vil sende dem en mail
og høre om de sender til Danmark.

Mvh
Kaj Thomsen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-06-03 20:20

"Kaj Thomsen" <kk.thomsen@NOSPAMget2net.dk> wrote in

> endnu engang tak,tror lige jeg vil sende dem en mail
> og høre om de sender til Danmark.

Det gør de, der er mange her i gruppen der har handlet hos dem.

Canon laver også selv en adapterring, men den har større diameter i enden,
så den dækker for mere af søgeren og ikke mindst blitzen, hvis du har den
på mens du tager billeder med blitz.

Flemming

Fra : pan2

Dato : 20-06-03 18:47

med en conversions lens adapter er det hele muligt du kan også bruge
filtre ikke beregnet til digitalt kig ind på www.powershot.com
per

http://www.kandu.dk/