Q: Micro ATX kabinet/PSU til micro atx kab~
Fra : Dennis Nimand

Dato : 20-06-03 13:13

Jeg sidder pt. og forsøger at samle en pc i mikro størrelse, men kan ikke
finde nogle kabinetter, der enten er kønne nok eller har en PSU der giver
nok Watt.

Nogen der har et godt forslag til et flot microatx kabinet eller kender et
sted, hvor jeg kan købe en PSU med lidt flere watt i som vil passe i et
micro atx kabinet?

MVH og på forhånd tak
Dennis Nimand

Fra : Leony

Dato : 21-06-03 14:44

"Dennis Nimand" <nimandFJERNDETTE@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sidder pt. og forsøger at samle en pc i mikro størrelse, men kan
> ikke finde nogle kabinetter, der enten er kønne nok eller har en PSU
> der giver nok Watt.

Hvad med et Coolermaster kabinet som disse:
http://dansdata.com/atc620.htm
De kan købes hos SHG, er meget flotte, de kan huse et standard MicroATX
board og bruger en standard ATX strømforsyning.
Eneste ulempe er prisen (silveren koster dog kun 1049 - med mindre det
er en trykfejl).

> Nogen der har et godt forslag til et flot microatx kabinet eller
> kender et sted, hvor jeg kan købe en PSU med lidt flere watt i som
> vil passe i et micro atx kabinet?

Hvor mange Watt vil du have?
Studiedata har en lille strømforsyning på 200 Watt til 379 kr:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=555&page=1

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Dennis Nimand

Dato : 21-06-03 16:27

> Hvad med et Coolermaster kabinet som disse:
> http://dansdata.com/atc620.htm
> Eneste ulempe er prisen (silveren koster dog kun 1049 - med mindre det
> er en trykfejl).

Det er et fedt kabinet, men som du siger er det rimelig pebret og så er det
uden PSU. Men tak for reply!

/nimand

Fra : Leony

Dato : 22-06-03 07:09

> Det er et fedt kabinet, men som du siger er det rimelig pebret og så
> er det uden PSU.

Tja, både og.
Kabinettet er rimeligt cool, men koster - til gengæld kan det bruge en
standard ATX psu.
Hvis du skal købe en lille strømforsyning, der kan levere et ordentligt
antal Watt så bliver det måske ikke en af de billigste strømforsyninger
du nogensinde kommer til at købe.

Fra : dtext.news.tele.dk

Dato : 22-06-03 01:21

Se forsiden hos PRC-Data.

Eller direkte link:
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=27847867

Eller alternativt:
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=24034721

Fra : Dennis Nimand

Dato : 22-06-03 08:12

> Se forsiden hos PRC-Data.

Disse har jeg jeg også kigget meget på, men kan de 200W trække et system?
Jeg har kig på det nye Asus A7N8X-VM som er et micro atx med nforce2
chipset. I manualen til dette kort står der, at det vil være ansvarligt
mindst at have en psu med 240W.

Systemet skal køre med bundkortet, en XP2200+ (ikke clocket), en WD 80GB og
en Liteon brænder! Grafik, lankort osv er på bundkortet så der skal ikke
være nogle ekstra kort på bundkortet.

Vil i mene dette kan lade sig gøre med en 200W PSU??

MVH og på forhånd tak
Dennis Nimand