Grafikkort til setup med to ens TFT' skærm~
Fra : Jesper Langpap

Dato : 20-06-03 11:45

Hej
Jeg har anskaffe mig to ens TFT' skærme,og skal bruge et grafikkort som kan
håndtere disse.
Jeg har overvejet et Matrox.(som skulle kunne klare afspilning af divx film
på beggeskærme (fuldskærms),
de skal sættes op ved siden af hinanden).
Men Nivdia FX skulle også være et godt grafik kort, som kan håndtere to
skærme.

Har noget erfaringer med to skærm setup?

mvh
Jesper

Fra : Tomasz

Dato : 20-06-03 14:35

"Jesper Langpap" <jesper@langpap.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har overvejet et Matrox.(som skulle kunne klare afspilning af divx
film
> på beggeskærme (fuldskærms),

Har selv Parhelia med 2-3 skærme (analog) og der er hav af muligheder også
den du siger, og det se godt ud, også hvis du skulle nu investere i 3. skærm
eller kobler TV, til ud over de 2 skærme.
Parhelia kan både tage skærme som er digitale og/eller analoge. (det er lidt
anderledes med 3 skærme, der kun 1 udgang dital/analog, hvor de 2 resterende
er analoge)
De nyeste Nvidia har jeg ikke set, så kan jeg ikke sammenligne, kun med de
gamle modeler.

MVH
Tomasz