Internet GRPS telefon - hjælp søges
Fra : Leif Jensen

Dato : 20-06-03 09:58

Hej NG,

Har lige købt en Siemens SX45 GRPS telefon/pda og skal ha' den forbundet til
internettet, så jeg kan bruge Explorer og e-mail. Jeg har fået et dataabb.
fra TDC.

Nogle erfarringer med at sætte dette op ?

Hilsen
Leif

Fra : Kent Fonager

Dato : 20-06-03 12:00

Hej Leif

Det burde være relativt simpelt at opsætte din telefon til GPRS.
Nedenstående er fra TDC mobil supporten :
Internet GPRS skal stå til:

Connects to: The Internet

Access point: Internet

Username skal ikke defineres

Password skal ikke defineres

Primary DNS skal defineres til 194.239.134.83

Secondary DNS skal defineres til 193.162.153.164

IP address ikke nødvendigt

Mvh,

Kent Fonager