Åbner i nyt vindue?
Fra : Jacob Laugesen

Dato : 19-06-03 02:48

Hej.

Jeg har fået overdraget en side som jeg skal holde ved lige. Der er en ting
der irriterer mig. Når man klikker på et link i topbaren åbner man en ny
browser men når man så klikker i topbaren i den nye browser bliver den i det
samme vindue.

Det jeg vil have den til er at blive i det samme vindue hele tiden.

/Jacob

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 19-06-03 04:26

Jeg glemmte lige at smide linket med. www.2480.dk

Fra : Trigger_one

Dato : 19-06-03 13:44

I dine href mangler du at angive TARGET="navnet på den frame" som du
vil åbne dem op i (hovedramme eller indhold)
/TriggerOne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-06-03 13:44

"Jacob Laugesen" <J-L@rocketmail.com> skrev :

>Jeg glemmte lige at smide linket med. www.2480.dk

Ret dette
<base target="nederst">
til
<base target="hovedramme">
på siden Banner2480.htm
--
Knud

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 19-06-03 14:02

> Ret dette
> <base target="nederst">
> til
> <base target="hovedramme">
> på siden Banner2480.htm

Hvis jeg retter det til hovedramme kommer det godt nok frem i den rigtige
ramme men det er "hele" siden . Dvs. både topbar og sidebar og hovedsiden.
Kort sagt alt det der før kom frem i et nyt browser vindue.

Det forklarer heller ikke hvorfor det kun sker i det første vidue og ikke i
det andet.

Fra : Trigger_one

Dato : 20-06-03 12:25

> [...]
> Kort sagt alt det der før kom frem i et nyt browser vindue.
>
> Det forklarer heller ikke hvorfor det kun sker i det første vidue og ikke i
Hvis du nu fjernene ALLE targets og kun angav targetnavn på
startsside%20HJVK2480.htm (eks. _main) i index filen. og i dine
menu/links angavn target til at være "_main" ?

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 15-08-03 07:26

> Hvis du nu fjernene ALLE targets og kun angav targetnavn på
> startsside%20HJVK2480.htm (eks. _main) i index filen. og i dine
> menu/links angavn target til at være "_main" ?

Jeg er ikke lige sikker på hvad du mener når du skriver at jeg skal angive
"targetnavn"

Men jeg har ellers fået løst problemet ved at rode rundt med de forskellige
nuligheder der er for at sætte targets for de forskellige dele af siden.

I banner menuen i toppen skulle den stå til _top, i hovedrammen skulle det
være _self og i "frames page html"/"frames properties" skulle der også stå
_self

Men mange tak for hjælpen til dem der har brugt tid på at hjælpe mig.

Mvh. Jacob Laugesen