Test af bundkort i Aalbor.
Fra : Michael Melby

Dato : 18-06-03 19:59

Hej derude

Jeg har lige fået et nyt bundkort, og kan bare ik få den til at virke.

Så nu spørger jeg, om der er en som måske kan låne bundkortet og teste om de
kan få bundkortet til at virke. Du skal nok helst komme fra Aalborg, da det
er her jeg bor.

Mit bundkort er MSI - KT3 Ultra.

Skriv på email.

michael.melby@FJERNDETTEcity.dk

Fra : Søren

Dato : 18-06-03 21:03

Har netop købt samme bundkort. Min computer kan ikke starte op da biosen
muligvis konflikter med windows installationen, men jeg ved det ikke endnu
da jeg ikke har prøvet at geninstallere windows fra start endnu; men
forhåbentlig det. Men hvis det slet ikke virker hos dig kan det jo være
cpu'en eller ram'en som ikke kører korrekt. Så er der nok ingen som kan få
det til at køre.
Se evt. i dk.edb.ms-windows. Måske er dit problem identisk med mit og du
selv kan få det op at køre.

Mvh
Søren