Ristaffel
Fra : Martin Andersen

Dato : 18-06-03 18:43

Når I laver ristaffel, hvad plejer I at få dertil?

Mvh

Martin

Fra : stormfeldt

Dato : 18-06-03 18:50

Kokos, peanuts, banan i skiver, annanas, rosiner, øh.... så kan jeg ikke
lige huske mere.

Men lidt hjælp er det måske.

Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 18-06-03 20:12

On Wed, 18 Jun 2003 17:42:52 GMT, "Martin Andersen"
<15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote:

>Når I laver ristaffel, hvad plejer I at få dertil?
>
>Mvh

Banan i skiver, rosiner og bønnespirer.

Hjerteligst
Dorte

--
http://www.bornholm.nu
Debat

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 18-06-03 21:09

> Når I laver ristaffel, hvad plejer I at få dertil?

Hej Martin

Her i huset er det lidt forskelligt, hvad der serveres til ristaffel, men
her er lidt forslag; kokos, rosiner, mandariner, ananas, peanuts og agurk og
peberfrugt i små tern.

Mvh.
Mette

Fra : Nielsen

Dato : 18-06-03 21:53

"Mette Nylander Sørup" <bio_freak1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> her er lidt forslag; kokos, rosiner, mandariner, ananas, peanuts og agurk

+ hakkede hårdkogte æg, hakkede rødbeder og mango chutney

Nielsen

Fra : Gazi

Dato : 18-06-03 22:34

"Martin Andersen" skrev d. 18-06-03 18:43 dette indlæg :
> Når I laver ristaffel, hvad plejer I at få dertil?
>
> Mvh
>
> Martin

Hej
Du kan også bruge kiwi i stk. ristet kokos, syltede hvidløg,syltede
chili.
Hilsen Gazi

http://www.kandu.dk/

Fra : [DK]Stegtflæsk

Dato : 19-06-03 08:21

Dengang min mor lavede det, så fik vi rosiner, bananer, kokos, peanuts,
pinjekerner og så bare krydderier til.

Men lige et spørgsmål:

Hvordan plejer du at lave kødet / sovsen / hvad man nu kalder det?

Mikey

Fra : Martin Andersen

Dato : 19-06-03 16:49

> Men lige et spørgsmål:
>
> Hvordan plejer du at lave kødet / sovsen / hvad man nu kalder det?

Var bare nysgerris efter at vide hvad I fik af tilbehør til ristaffel.
Nu var det sådan at Santa Maria laver nogle sådan nogle poser som man bare
tilsætter når kyllingekødet er brunet + kokosmælk

Jeg fik selv, banan, rosin, kokos, ananas og agurk

Fra : KGB

Dato : 19-06-03 20:33

Hejsa

Husk Tiger Beer