S: Token ring
Fra : Klara

Dato : 18-06-03 18:26

Netværk sælges.

Det har været i brug mange år og kører perfekt.
10 Mbit.
5 kort én hub og meget nostalgi

Højeste bud over kr. 500

Fra : Michael Kristensen

Dato : 18-06-03 18:43

venligt, men bestemt henvises salg/køb indlæg til dk.marked.privat.edb

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-06-03 18:55

"Klara" <klara@schneiders.dk> crashed Echelon writing

> 10 Mbit.

Hmm mig bekendt kører token-ring kun ved 4/16/100 mbit??

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-06-03 19:08

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Klara" <klara@schneiders.dk> crashed Echelon writing

> Hmm mig bekendt kører token-ring kun ved 4/16/100 mbit??

Det køre da ikke ved 100Mbit... det er kablingen man ved at sætte nogle
baluns på, kan køre 100Mbit via ethernet udstyr... Kablingerne som er
installeret er stadig i høj kurs.. men udstyret dertil, kan jeg ikke se hvad
man skal bruge til... Kablingen kan uden det helt store besvær, bruges til
nyere ethernet udstyr...

Fra : Peter Pan

Dato : 18-06-03 22:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Det køre da ikke ved 100Mbit... det er kablingen man ved at sætte nogle

Jo, Token Ring kom også i 100 Mbit. Det blev dog aldrig rigtig udbredt, da
Token Ring allerede var halv-død da 100 Mbit udgaven kom.

Det var iøvrigt det danske Olicom der udviklede det meste af teknologien bag
100 Mbit Token-Ring.

Mvh
Anders

Fra : Jesper G. Poulsen