Hvorfor bliver "ABBA The Mov
Fra : Thomas

Dato : 18-06-03 17:39

Gad vide hvorfor "ABBA The Movie" aldrig bliver sendt på en dansk fjernsynskanal?

Jeg har heller aldrig kunnet finde den som købevideo.

VH

Thomas

Fra : Bitbucket

Dato : 18-06-03 20:04

Thomas <th63@ofir.dk> wrote:

> [...]
> fjernsynskanal?
>
> Jeg har heller aldrig kunnet finde den som købevideo.

Kig efter Ebba the Movie i stedet
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 18-06-03 20:57

th63@ofir.dk (Thomas) skrev:

>Gad vide hvorfor "ABBA The Movie" aldrig bliver sendt på en dansk fjernsynskanal?

Af samme grund som at "Spiceworld" og "Den røde tråd" og "Stjerner
uden hjerner" aldrig bliver vist.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Søren Blom

Dato : 18-06-03 21:27

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev
> Af samme grund som at "Spiceworld" og "Den røde tråd" og "Stjerner
> uden hjerner" aldrig bliver vist.

Den røde Tråd har sku da været vist på tv, mindes at have set den på TV2.
Samme kanal har da også vist "Stjerner uden hjerner".

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 19-06-03 09:37

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev:

>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev
>>

>Den røde Tråd har sku da været vist på tv, mindes at have set den på TV2.
>Samme kanal har da også vist "Stjerner uden hjerner".

Ja, men pointen var, at det er en dårlig film ligesom de andre, ikke
hvor mange gange de har været vist.

Fra : Aston Villadsen

Dato : 18-06-03 22:08

Spiceworld har været vist på tv3

Fra : Thomas

Dato : 19-06-03 09:09

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message news:<ltg1fv0867j1prt4nghfmjir330o4pti5i@4ax.com>...

> Af samme grund som at "Spiceworld" og "Den røde tråd" og "Stjerner
> uden hjerner" aldrig bliver vist.

Skal jeg forstå det sådan, at du ikke bryder dig om ABBA?

VH

Thomas

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 19-06-03 09:38

th63@ofir.dk (Thomas) skrev:

>Skal jeg forstå det sådan, at du ikke bryder dig om ABBA?

Nej, jeg er en stor ABBA-fan. Jeg synes bare, det er en ringe film.

Fra : Thomas

Dato : 19-06-03 19:40

> Nej, jeg er en stor ABBA-fan. Jeg synes bare, det er en ringe film.

Det er muligt. Det er 25 år siden jeg så den, men bare det, at der er
billeder af Agnetha Fältskog gør, at jeg gerne vil se filmen igen.

For slet ikke at snakke om musikken naturligvis.

VH

Thomas