internet
Fra : Andersen

Dato : 18-06-03 08:21

hej ng

Efter jeg har udskiftet computeren og er logget på internettet igen er det
begyndt at stene for vildt. Før jeg udskigtede computeren gik det ganske
hurtigt at hente hjemmesider. jeg har oncable ved tdc.

Hilsen
Nie!s

Fra : WE

Dato : 18-06-03 08:56

Tak for info.

Fra : Andersen

Dato : 18-06-03 09:27

> [...]
> begyndt at stene for vildt. Før jeg udskigtede computeren gik det ganske
> hurtigt at hente hjemmesider. jeg har oncable ved tdc.

Glemte lige at spørge: Hvad F gør man ved det???? Det er ret iriterende med
al den venten!

På forhånd tak!!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-06-03 09:37

Andersen skrev:

>Glemte lige at spørge: Hvad F gør man ved det?

Først finder du ud af hvilken gruppe spørgsmålet hører hjemme i.
Derefter sender du et indlæg dertil hvor du sørger for at *alle*
relevante oplysninger er medtaget. Hvis du f.eks. kører Linux, er
der jo ikke meget sjov ved at få gode råd om hvordan man får
OpenBSD til at køre ordentligt.

Gruppen ligger i den afdeling der begynder med dk.edb.system.

--
Bertel

Fra : Andersen

Dato : 18-06-03 13:08

Det må du undskylde Bertel!

Fra : rea721

Dato : 18-06-03 22:07

Andersen wrote:

-snip-

Umiddelbart ville den interne "tele.internet.kabelmodem" gruppe være et godt
bud.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse