Geforce FX 5900 256mb ddram 2 ram
Fra : Lars

Dato : 18-06-03 01:42

Hvad mener i om Geforce FX 5900 256mb DDRAM 2

er det 4.199kr værd ?

Ps. ved godt det ikke er kommet endnu *lol* :)

Fra : Martin Møller

Dato : 18-06-03 09:57

"Lars" <6x112939@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad mener i om Geforce FX 5900 256mb DDRAM 2
>
> er det 4.199kr værd ?

www.tomshardware.com kan du læse rigtig gode anmeldelser af diverse pc
produkter her iblandt grafikkort. Du kan sikkert også finde en omtale af de
grafikkort du nævner på den side.

Martin

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 18-06-03 11:01

"Lars" <6x112939@tiscali.dk> wrote in message
> Hvad mener i om Geforce FX 5900 256mb DDRAM 2
>
> er det 4.199kr værd ?

Både og. Du kan få et Radeon 9800 Pro 128 mb til ca. 3500 kr., som yder lige
så godt i langt de fleste spil. Når det er sagt, så ville jeg nok personligt
vælge GeForceFX kortet, da jeg også spiller en del ældre spil (bl.a. Thief
2, Rainbow Six og Rogue Spear), som ATI's Radeon kort (stadig) har problemer
med.
---
Mvh
Anders

Fra : Olesen

Dato : 18-06-03 16:44

"Anders Albrechtsen" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vælge GeForceFX kortet, da jeg også spiller en del ældre spil (bl.a. Thief
> 2, Rainbow Six og Rogue Spear), som ATI's Radeon kort (stadig) har

Hvad så med 9700 Pro som kun er få frames bagefter 9800 Pro ?

Fra : Søren C

Dato : 18-06-03 20:35

> [...]
Thief
> problemer
>

> Hvad så med 9700 Pro som kun er få frames bagefter 9800 Pro ?

Hva kan man iøvrigt bruge 256mb til på et grafikkort?

Venligst

Fra : Lars

Dato : 19-06-03 00:25

"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in message

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Thief

> Hva kan man iøvrigt bruge 256mb til på et grafikkort?

Til og spille Pacman :)

Fra : TBC

Dato : 25-06-03 05:49

On Wed, 18 Jun 2003 21:34:49 +0200, "Søren C" <master.clio@12move.dk>
wrote:

>Hva kan man iøvrigt bruge 256mb til på et grafikkort?

Køre høje opløsninger med høje Anti Aliaising og Anisotropic Filtering
settings naturligvis, hvis man altså er en die hard high end
spillenørd naturligvis.

Iøvrigt er der (mht subjecline) ikke brugt DDR2 ram, men almindelige
og billigere DDR ram @ 850Mhz, men med en ny memorycontroler på 256
bit som giver den bedste memory båndbredde på et grafikkort hidtil
(27.2GB/s)

TBC

Fra : No1

Dato : 19-06-03 12:55

> Hvad mener i om Geforce FX 5900 256mb DDRAM 2
>
> er det 4.199kr værd ?

At folk der køber grafikkort til over 3000 kr. enten har rigtig mange penge
og ekstraordinære store krav eller ikke bruger deres penge specielt smart.

Hvis man fx kan klare sig med et Radeon 9700 (np) til under 1800 kr. til
dagens spil, så kan man, når spillene kræver hurtigere grafikkort, nok få et
bedre grafikkort til 2400 kr. end fx et GF FX5900. Og så kan man jo enten
sælge sit Radeon 9700np eller bruge det i en anden maskine, give det væk,
whatever.