Søges: Seksdagesvalsen
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 17-06-03 22:59

eller info om hvor den kan findes

Det eneste sted Jeg har fundet den er på Statsbiblioteket i Århus - findes
den evt. som MIDI-Fil?

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-03 08:11

Irene, som tager ud og spiller har Seksdagesvalsen på sin liste, måske kan
hun hjælpe med noder eller tekst, hvis det er det du mangler.
http://home1.stofanet.dk/irene-freddy/Melodier.htm

Poul Erik Panduro, kan nok noget af det samme:
http://www.panduromusik.dk/side03a.asp
http://www.panduromusik.dk/

Her har du teksten og titler på en James Last plade hvor valsen indgår:
http://www.sitecenter.dk/starlit/seksdagesvalsen/

Håber at dette er til hjælp.

:)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-06-03 18:34

> [...]
> eller info om hvor den kan findes
>
> Det eneste sted Jeg har fundet den er på Statsbiblioteket i Århus - findes

Hej Carsten

Den findes da i hvert fald på en af Johnny Reimar's party plader.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-03 14:14

Selv tak!