Har I set det?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-06-03 19:43

Hvis man opretter et Telmore abonnement nu og frem til 30. juni får man for
200 kr. ekstra taletid. Man får altså lige nu 399 kr. taletid for
oprettelsesgebyret på 199 kr.

Det er da et tilbud der vil noget. Telmore giver også gratis gprs i tre måneder
fra 1. juli. Telmore er ved at nærme sig noget der ligner en gavebod. Hurra for
Telmore!

Se mere på http://www.telmore.dk/

Claus

Fra : Flemming

Dato : 17-06-03 19:48

Claus E Beyer <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> Hvis man opretter et Telmore abonnement nu og frem til 30. juni får
> man for 200 kr. ekstra taletid. Man får altså lige nu 399 kr. taletid
> for oprettelsesgebyret på 199 kr.

Hvad med de eksisterende kunder hvad får vi for at blive ?
(eller skal vi nu til at have 2 tlf. nr....)

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 17-06-03 23:43

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
måneder
> fra 1. juli. Telmore er ved at nærme sig noget der ligner en gavebod.

Nej sådan hænger det ikke sammen.

Telmore giver et stort overskud og kan trykke priserne uhyggeligt langt ned
samtidig med at de stadig tjener gode penge.
Ved at benytte sig af en snedig udtænkt mulighed opnår Telmore at få fat på
de andre selskabers kunder. Priserne på samtrafik er blevet meget meget lave
og når de andre mobiloperatøre tager sig godt betalt med både abb. til flere
hundrede kroner og skyhøje minuttakster er det et groteskt udtryk for deres
grådighed. Telmore sætter hele tiden priserne ned og ned. Derved opnår de at
folk bliver glade for deres produkt og gerne vil vidregive det gode rygte
til venner som så vidregiver det til deres venner som så vidregiver det til
............ o.s.v Telmor opnår også den effekt at de faktisk ikke har brug
for annoncering. Tag f.eks. et andet selskab. De er nødt til at bruge
skyhøje summer for at få en skuespiller til at agere småtosset falstring som
drøner rundt på sin lille røde puk og gør mærkelige ting. Eller de
latterlige dukker der ligner en ekstrem dårlig kopi af Anna og Lotte
(guderne må vide hvorfor DR ikke sagsøger dem langt ind i helvede for det)
nå men alt dette koster penge og det er penge forbrugerne af disse selskaber
kommer til at betale. Det behøver Telmore ikke blandt andet på grund af
deres gode omdømme. Samtidig er Telmores kvalitet fuldstændig iorden og nok
mere iorden end hvisse andres musiksmag smag smag smag smag. Men lad det nu
ligge. Det er det der kommer de mange fornuftige mennesker der valgte
Telmore, til gode nu. Telmore kan knuse alle de andre fordi det er
mobiltelefoni uden indpakning og bullshit som de selv siger. Det er det man
ser nu. Man skal stadig betale minuttakst men priserne er blevet meget bedre
og lavere og man føler mere at man får valuta for pengene. Derfor kan
telmore nemt give denne rabat og måske endag knuse et andet lavprisselskab
som det går knapt så godt for, til stor glæde for os der idag har Telmore
som operatør. Det er en win win win win win win situation hvis du forstår.
Hvorfor skal man absolut betale mere end allerhøjest nøvendigt. Folk
indretter snedige redskaber for at vride de sidste dråber tandpasta ud af
tuben, hælder vand i den tomme emballage til opvaskermidlet for at få de
sidste rester ud og hælder fyringsolie på bilen for at få mest for pengene.
Hvorfor skal man så sætte det hele over styr til glæde for grådige selskaber
hvis logo mest af alt leder tankerne hen på en blanding af en død sild og en
mislykket keramikprojekt, når man kan gøre det samme som disse folk, netop
at få så meget valuta for pengene som overhovedet muligt.

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-06-03 05:55

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> for

> Hurra for

> Nej sådan hænger det ikke sammen.

Hvordan kan du udtale ovenstående, da jeg overhovedet ikke har udtalt mig om
sammenhænge af nogen art? Det eneste jeg har påstået, er at Telmore "er ved at
nærme sig noget der ligner en gavebod", uden at gå dybere ind i det.

Endnu en gang: Hurra for Telmore!

Claus

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-06-03 09:30

> Endnu en gang: Hurra for Telmore!

Kan man flytte sit nummer med fra TDC ?

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Dennis Enøe

Dato : 18-06-03 09:32

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> Kan man flytte sit nummer med fra TDC ?

Sagtens

Dennis

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-06-03 09:39

"Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
>
> Sagtens

Da vi tegnede nyt mobilabn. ved TDC kunne vi ikke beholde de gamle numre, da
det var et nyt abn. vi tegnede, er du sikker på det ikke er sådan ved
Telmore ?

Hvor lang tid tager det at flytte et nummer (det burde tage 1 sek.) ?

Fra : Lars Christensen

Dato : 18-06-03 09:52

On Wed, 18 Jun 2003 10:39:19 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>Hvor lang tid tager det at flytte et nummer (det burde tage 1 sek.) ?

Der står på Telmores side at man skal regne med ca. 30 dage.
Noget med opsigelses periode osv.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-06-03 13:28

> Da vi tegnede nyt mobilabn. ved TDC kunne vi ikke beholde de gamle numre, da
> det var et nyt abn. vi tegnede,

Typisk TDC, de er mestre i at gøre alt så besværligt som muligt :)

> er du sikker på det ikke er sådan ved Telmore ?

Ja - blot du er sikker på at du har haft dit nuværende nummer i over et halvt år
så du ikke f.eks. er bundet til et abonnement (kun relevant hvis du fik nummeret
ifbm. køb af en telefon)

> Hvor lang tid tager det at flytte et nummer (det burde tage 1 sek.) ?

Afhænger af hvilken opsigelsesperiode du har bundet dig til hos dit nuværende
selskab, samt hvor hurtig du selv er til at indsende fuldmagt til Telmore. Er du
ikke bundet et bestemt tidsforløb og smider du fuldmagten i en postkasse i
underskrevet tilstand samme dag som du modtager den tager det typisk 2-3 uger.
Nyoprettelse af nummer klares typisk indenfor 1-2 dage.

--
Michael
MobiNEWS.dk holder dig opdateret med seneste nyt fra mobilindustrien

Fra : TheHooligan

Dato : 18-06-03 16:15

Jeg flyttede mit nummer 21 XX XX XX fra TDC til Telmore for ca. 2 år siden -
og det tog 30 dage. Det gør det med alle numre man flytter til telmore, hvis
det selskab man flytter fra ellers ikke forsinker processen.

Jeg havde desuden været kunde hos TDC i ca 1 års tid inden jeg flyttede.

Mvh. TheHooligan

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 18-06-03 19:16

"TheHooligan" griflede i en meddelelse
> Jeg flyttede mit nummer 21 XX XX XX fra TDC til Telmore for ca. 2 år
siden -

Hehe fedt! Et 10-cifret telefonnummer...

Hygge...
Daniel

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 18-06-03 20:04

Daniel Alstrup skrev:

>"TheHooligan" griflede i en meddelelse
>siden -
>
>Hehe fedt! Et 10-cifret telefonnummer...

Hvor ser du 10 cifre henne?

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 19-06-03 07:15

"Asbjørn M. Nielsen" skrev i en meddelelse
> Hvor ser du 10 cifre henne?

Hehe..... det troede jeg jeg gjorde i ovenstående linie, men nu jeg kigger
efter så har han sgu skrevet det rigtig nok! Jeg så det som 4 x XX efter
21....... Jeg må vist holde igen med fjolletobakken

Hygge...
Daniel

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-06-03 15:31

Hej

> [...]
> x XX efter
> 21....... Jeg må vist holde igen med fjolletobakken

Sjovt nok det gjorde jeg også ved første øjekast... hhhmmmm :-/

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : mette

Dato : 19-06-03 19:23

> [...]
> fra 1. juli. Telmore er ved at nærme sig noget der ligner en gavebod. Hurra for

HMMM, MON DET ER TILFÆLDIGT AT TILBUDDET LIGGER LIGE OP TIL 30. JUNI,
HVOR TELESTYRELSEN KOMMER MED MARKEDSANDELE PÅ DET DANSKE MARKED. MON
TELMORE HAR PROBLEMER MED AT FÅ NYE KUNDER I BIKSEN??

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 23-06-03 18:59

> HMMM, MON DET ER TILFÆLDIGT AT TILBUDDET LIGGER LIGE OP TIL 30. JUNI,
> HVOR TELESTYRELSEN KOMMER MED MARKEDSANDELE PÅ DET DANSKE MARKED. MON
> TELMORE HAR PROBLEMER MED AT FÅ NYE KUNDER I BIKSEN??

Det er der jo af gode grunde ikke andre end Telmore der ved. Men døm selv
når tallene kommer,
vi er et af de første selskaber til at melde tallene ud. Sammenlign dem med
tallene fra 31/12-2002,
og døm om vi har svært ved at få kunder i butikken. Eller måske mere
vigtigt, se på vores kunders
forbrug. Netop forbruget for de første 6 mdr i 2003, vil jo være totalt
renset for vores seneste
kampagne. Denne kampagne ses først pr. 31/12-2003.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S