Andet multimedie
bentjuul 3670
problem med tvout på geforce 4 mx 420
Fra : Jens Chr. Greve

Dato : 17-06-03 15:28

hejsa

jeg købte for et stykke tid siden et geforce 4 mx 420 kort med tv out.
jeg kan godt få tv out til at virke hvis kun tv'et bliver sat som
monitor. men jeg kan ikke få det dualview til at virke. er der nogen der
kan hjælpe mig med dette?

Jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-03 16:32

"Jens Chr. Greve" <jcgreve@odense.kollegienet.dk> skrev :

> [...]
>jeg kan godt få tv out til at virke hvis kun tv'et bliver sat som
>monitor. men jeg kan ikke få det dualview til at virke. er der nogen der

Prøv i news:dk.edb.hardware.grafikkort, i denne her gruppe drejer
det sig om grafikbehandling på computere.

Du kan læse om de forskellige grupper på
http://usenet.dk/grupper.pl og brugen af de danske nhedsgrupper
http://usenet.dk.
--
Knud