Mysql B-one
Fra : Michael

Dato : 17-06-03 12:59

Ved ikke om det er OT men hvis det er kan i så ikke
sende mig til den rigtige gruppe? Jeg har ikke kunne finde
en DK gruppe med kun Mysql.

Nå til mit spørgsmål.

Jeg bruger www.b-one.nu som web hotel, og de har mysql.
Nu vil jeg så lige høre om der er en eller flere herind som også bruger dem?
Og som kan fortælle mig helt præcis hvordan man opretter en mysql database,
når man logger ind på sin phpmyadmin side.

På forhånd tak

Michael

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 17-06-03 14:03

> [...]
> dem? Og som kan fortælle mig helt præcis hvordan man opretter en mysql
> database, når man logger ind på sin phpmyadmin side.

Du kan sikkert ikke oprette databaser, men kun tabeller i den database du
har fået tildelt af ISP'eren. Sådan plejer det at være.

Mvh.
Morten

Fra : Jacob Atzen

Dato : 17-06-03 14:05

"Michael" <michael@duerher.dk> writes:

> Ved ikke om det er OT men hvis det er kan i så ikke sende mig til
> den rigtige gruppe? Jeg har ikke kunne finde en DK gruppe med kun
> Mysql.

dk.edb.database

- Jacob Atzen

Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 17-06-03 14:09

> [...]
> Og som kan fortælle mig helt præcis hvordan man opretter en mysql
database,
> når man logger ind på sin phpmyadmin side.

Læser lidt i phpmyadmin manualerne og vupti så virker det.

Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 17-06-03 20:28

> [...]
> bruger dem? Og som kan fortælle mig helt præcis hvordan man opretter
> en mysql database, når man logger ind på sin phpmyadmin side.

Du kan ikke oprette databaser - kun tabeller i den database du har fået
tildelt.

Gå ind i phpMyAdmin, klik dig ind på din database og opret en ny tabel
nederst på siden.

Mikkel

--
"And my sanity scans the horizon"
Sting - The Wild Wild Sea

http://www.mzh.dk

Fra : Michael

Dato : 18-06-03 13:31

Mikkel Z. Herold (MZH) wrote:

> Du kan ikke oprette databaser - kun tabeller i den database du har
> fået tildelt.
>
> Gå ind i phpMyAdmin, klik dig ind på din database og opret en ny tabel
> nederst på siden.

Tak alle svar det hjalp og sorry.....jeg hopper over i dk.edb.database
næste gang.

Michael