Internet mobil-indvalg
Fra : Lars J. Helbo

Dato : 17-06-03 11:22

Jeg er ved at lægge mine diverse abonnementer om. TDC's ADSL og
fastnet udskiftes med tilsvarende fra Tele2 og TDC duet uskiftes med
Telmore. Så langt så godt; men nu har jeg også en laptop, som kan
forbindes med min Nokia 6210 via datakabel, så jeg kan hente mine
mails.

Er der nogen der ved, hvor og hvordan jeg kan komme på nettet med den?
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-06-03 11:34

Lars J. Helbo skrev:

>Er der nogen der ved, hvor og hvordan jeg kan komme på nettet med den?

Opret et gratisabonnement hos Get2net - så kan du benytte det fra
mobilen.

Jeg selv bruger TDC, men jeg har også ADSL hos dem - jeg mener ikke de
har nogle gratisabonnementer, hvor du kan ringe til en "almindelig"
modempulje (altså et 8-cifret telefonnummer).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 18-06-03 00:04

> [...]
> har nogle gratisabonnementer, hvor du kan ringe til en "almindelig"
> modempulje (altså et 8-cifret telefonnummer).

Korrekt. De har INGEN gratisabonnementer som understøtter det
uden at du er decideret kunde hos dem.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-06-03 11:19

Lasse Rønlev skrev på mail (skriv venligst på usenet i stedet):

>Basis-pakken, som også er gratis tillader det. Så ringer man bare til
>21210000 og så er man kørende!

Ikke dårligt.

>Det er emdda et specielt
>mobil-opkaldspunkt, så det skulle vist køre lidt bedre? I don't know...

Ja, der er vidst et eller andet der.

Venligst,
Lasse Hedegaard