Hollandsk butik
Fra : Steen Larsen

Dato : 17-06-03 09:26

Hej NG.

Der var en der omtalte en stor billig Hollandsk udstyrsbutik her i
gruppen for et stykke tid siden, jeg fik ikke gemt hverken link eller
adressen, er der en der kan hjælpe mig?

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : sjak

Dato : 17-06-03 11:49

Hej!
Jeg tror det må være:
http://www.vrijbuiter.nl/htmlbestandendl/basisbestanden/navigatieframedl.html

Mvh
Søren J

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-06-03 14:58

"sjak" <fam.jak@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Jeg tror det må være:

http://www.vrijbuiter.nl/htmlbestandendl/basisbestanden/navigatieframedl.html

Det var lige den jeg manglede tak for det hurtige svar. :)

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen