Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G3 - genialt - men?
Fra : Thomas, Aarhus

Dato : 16-06-03 20:15

Hej gruppe

Har haft mit Canon G3 i 14 dages tid og er meget tilfreds.

Men...
Kan det virkelig passe at lukkertiden maks kan sættes til 15 sekunder?
Lidt noget pis hvis man vil fotografere lyn. Ellers et lækkert cam.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-03 09:03

>"Thomas, Aarhus"
> Kan det virkelig passe at lukkertiden maks kan sættes
> til 15 sekunder?

Det stemmer.

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 17-06-03 10:26

Hej Thomas

Det lyder meget sandsynligt, har ikke kameraet. Men det kan sagtens lade sig
gøre at fotografere lyn med mindre. Jeg har et Canon PowerShot A10 (ved det
er en gammel sag), og det kan man fotografere lyn med. Og der har man ikke
engang muligheden for at stille lukkerhastigheden (eller for den sags skyld
andre ting andet en EV og hvidbalance).

MVH

Sass

"Tor Eivind Ravndal" <tor-eivind[dot]ravndal[at]akerkvaerner.com> skrev i en
meddelelse news:3eeecb45$1@news.wineasy.se...

Fra : Michael Larsen

Dato : 18-06-03 07:16

Hej Sass

Hvordan gør du det med dit A10 ?? Bare på stativ og så skyder løs ??

MVH
Michael

Fra : Thomas Klosowski

Dato : 17-06-03 11:58

Hejsa

Jeg mener at have læst et eller andet sted at man kunne stille nogle
kameraer (deriblandt G3) til at tage et billede når den opfattede lys i
mørke eller sådan noget. Altså en slags venteposition. Men jeg aner ikke om
det er rigtigt og om sådan noget kan lade sig gøre, men det er da værd at
undersøge.

Mvh Thomas

Fra : xylo

Dato : 18-06-03 15:49

Ja det er ærgeligt den ikke kan sættes til f.eks en time

Søren.