windtalkers stinker
Fra : keldorff

Dato : 16-06-03 20:00

Har lige set windtalkers. Den var da for dårlig. Kampscenerne lignede
Missing In Action fra 80erne. Dont waste your money....

Fra : Bitbucket

Dato : 16-06-03 20:50

keldorff <keldorff@oncable.dk> wrote:

> Har lige set windtalkers. Den var da for dårlig. Kampscenerne lignede
> Missing In Action fra 80erne. Dont waste your money....

Missing In Action med Chuck Norris er da stuur kunst!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-06-03 21:20

Bitbucket wrote:

> Missing In Action med Chuck Norris er da stuur kunst!

Var det ikke den, hvor han befandt sig i en båd på åbent vand og en
masse skydegale soldater skjult i bevoksningen på bredden forgæves
forsøgte at ramme ham - og hvor han selvfølgelig ikke havde noget
problem med at ramme dem?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Morten DH

Dato : 16-06-03 22:17

> [...]
> masse skydegale soldater skjult i bevoksningen på bredden forgæves
> forsøgte at ramme ham - og hvor han selvfølgelig ikke havde noget

Jo da, klassisk B-underholdning fra de dejlige 80ere hvor den slags var
tilladt

Fra : Per

Dato : 17-06-03 07:40

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige set windtalkers. Den var da for dårlig. Kampscenerne lignede
> Missing In Action fra 80erne. Dont waste your money....

Hvis du fultge med i gruppen, så kunne du jo have sparet dig den erfaring ;)

Fra : Søren R

Dato : 17-06-03 08:51

On Mon, 16 Jun 2003 21:00:09 +0200, "keldorff" <keldorff@oncable.dk>
wrote:

>Har lige set windtalkers. Den var da for dårlig. Kampscenerne lignede
>Missing In Action fra 80erne. Dont waste your money....

Ja, jeg var godt nok heller ikke imponeret
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Naess

Dato : 17-06-03 17:23

keldorff wrote:
> Har lige set windtalkers. Den var da for dårlig. Kampscenerne lignede
> Missing In Action fra 80erne.

For mit vedkommende blev filmens realisme totalt ødelagt af alle de mange
orange benzineksplosioner. Det virkede helt forkert når man har set film som
"Saving Private Ryan", "Thin Red Line" og "Band of Brothers".

--
Hilsen / Regards
Kevin Naess