Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilken afspiller til .avi er bedst?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-06-03 19:13

Hvilken afspiller bruger I?
Jeg har powerDVD, BSPlayer og Media Player. Men med BSplayer har jeg ofte
problemer med lyd + ustabilitet, med powerDVD ændres formattet ofte fra 16-9
til 4-3 og når jeg bruger Media Player er der problemer med overførsel til
TV.

Mvh Thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 16-06-03 19:26

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> til 4-3 og når jeg bruger Media Player er der problemer med overførsel til

QuickTime & RealOnePlayer
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Svend Emil

Dato : 16-06-03 20:00

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
16-9
> til 4-3 og når jeg bruger Media Player er der problemer med overførsel til

Jeg bruger selv Media Player, og det virker fortræffeligt, også når signalet
bliver kørt over på fjernsynet.
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Lars Dahl

Dato : 16-06-03 20:19

Bruger også selv Windows Media player.. Og så BS når der skal subs på...

-Lars

Fra : Svend Emil

Dato : 16-06-03 20:28

"Lars Dahl" <maasFJERN@sproejtemaas.dk> skrev i en meddelelse
> Bruger også selv Windows Media player.. Og så BS når der skal subs på...

Media Player kan også tage subs...

Du skal bare kalde sub'en det samme som filmen.

Eks:
Donnie Darko.avi
Donnie Darko.sub
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Lars Dahl

Dato : 16-06-03 22:34

> Media Player kan også tage subs...

Lirret

Fra : Søren H. Wind

Dato : 22-06-03 01:00

Zoomplayer har ramt mig i hjertet og er virkeligt gennemført !