Alien vs Predator script
Fra : Martin Andersen

Dato : 16-06-03 18:54

Læs mere her:

http://www.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Movies&action=pag
e&obj_id=38904&type_id=270285&cat_id=270338&sub_id=0

Ifølge kilden skulle shooting starte late Fall 2003 og få premiere næste år.

Hmmm et flop eller et hit?

Fra : -V-

Dato : 16-06-03 19:32

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote in message
> [...]
> e&obj_id=38904&type_id=270285&cat_id=270338&sub_id=0
>
> Ifølge kilden skulle shooting starte late Fall 2003 og få premiere næste

Vil det sige, at manuskriptet af Peter Briggs, som tidligere har floreret
herinde og på nettet er droppet?

Dit link virker iøvrigt nok bedre sådan her:
http://www.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Movies&action=page&obj_id=38904&type_id=270285&cat_id=270338&sub_id=0

Jeg vil se, at det er et hit før jeg tror det. Men jeg vil nu alligevel
storglæde mig....

-V-

Fra : CybaMerc

Dato : 16-06-03 23:03

A long time ago in a galaxy far, far away....
Martin Andersen wrote:

[snip]

>Hmmm et flop eller et hit?

Det er Paul Anderson, så noget monster-hit bliver det næppe. Men den
vil da sikkert blive underholdende nok. Filmen er jo baseret på
spillene, og Paul Anderson er en mand, som måske nok ikke er den mest
geniale historiefortæller; men dog har en evne til at lægge sig tæt op
af referencematerialet - noget licenshaverne godt kan lide.

Fra : Martin Andersen

Dato : 17-06-03 07:43

> geniale historiefortæller; men dog har en evne til at lægge sig tæt op
> af referencematerialet - noget licenshaverne godt kan lide.

Det er lidt af en risiko, at Ripley ikke er med.
Og så kommer der nok ikke en Alien 5 - heldigvis.

Alien 1 er IMO den allerbedste i serien, efterfulgt af Aliens og Predator.

Fra : Mathness

Dato : 17-06-03 13:52

On Tue, 17 Jun 2003 00:03:21 +0200, CybaMerc wrote:

> da sikkert blive underholdende nok. Filmen er jo baseret på spillene, og

Hvis filmen bliver lavet, kan man håbe på at den bliver baseret på
tegneserien, da denne var ganske godt udført. Den gav da anledning til
nogle spil. :)

--
Thomas Klietsch m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Only a Sofa-Wrestler would dare attack The Mighty FurNiTaur.