/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Er det mon en indrømmelse?
Fra : Claus E Beyer


Dato : 16-06-03 12:21

Har lige fået min 1010-fastnetregning fra Telia. Heri skriver Telia:

»Den totale oplevelse som kunden får hos os skal være bedre. Vi skal blive bedre
til at lytte til vores kunder, og holde det vi lover. Det gælder alt lige fra
kundeservice til fakturering. Der skal handling bag vore ord.«

Det er da på tide, at man fra Telias side er kommet så langt at man kan se
problemerne, og (indirekte) begynde at indrømme sine fejl. Telia Mobile har jeg
forlængst droppet mit samarbejde med, men Telia 1010 og Telia Internet har jeg
ikke haft problemer med, så dem er jeg fortsat samarbejdet med.

Claus


 
 
Camilla (16-06-2003)
Kommentar
Fra : Camilla


Dato : 16-06-03 19:16


"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bck98i$jul2n$1@ID-62896.news.dfncis.de...
> Har lige fået min 1010-fastnetregning fra Telia. Heri skriver Telia:
>
> »Den totale oplevelse som kunden får hos os skal være bedre. Vi skal blive
bedre
> til at lytte til vores kunder, og holde det vi lover. Det gælder alt lige
fra
> kundeservice til fakturering. Der skal handling bag vore ord.«
>
> Det er da på tide, at man fra Telias side er kommet så langt at man kan se
> problemerne, og (indirekte) begynde at indrømme sine fejl. Telia Mobile
har jeg
> forlængst droppet mit samarbejde med, men Telia 1010 og Telia Internet har
jeg
> ikke haft problemer med, så dem er jeg fortsat samarbejdet med.
>
> Claus
>

Ja men de er da fantastiske til at lytte til kunder - not -. De har ringet
ca. hver 3 uge til mig indenfor de sidste 3-4 månedere for at opdatere deres
kundedatabase profiler - det er flot Telia. I lytter gør i.



Jan-Erik (16-06-2003)
Kommentar
Fra : Jan-Erik


Dato : 16-06-03 19:44

Camilla wrote:
> Ja men de er da fantastiske til at lytte til kunder - not -. De har
> ringet ca. hver 3 uge til mig indenfor de sidste 3-4 månedere for at
> opdatere deres kundedatabase profiler - det er flot Telia. I lytter
> gør i.

De har aldrig lyttet til mig. Har mega dårlig erfaringer med dem - det gør
helt ondt at tænke tilbage på haha.
Vil aldrig ha' noget med Telia at gøre nogensinde mere.

/Jan-Erik



Henrik Stidsen (16-06-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 16-06-03 22:10

"Camilla" <cambk@NOSPAMtiscali.dk> wrote in
news:3eee097a$0$5151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Ja men de er da fantastiske til at lytte til kunder - not -. De
> har ringet ca. hver 3 uge til mig indenfor de sidste 3-4
> månedere for at opdatere deres kundedatabase profiler - det er
> flot Telia. I lytter gør i.

Ork jo, de lytter skam fint - det har de gjort hver gang jeg har
ringet til dem (ca. 4-6 gange om samme sag). Problemet er at de ikke
gør noget ved det de hører.

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Joergen Ramskov (17-06-2003)
Kommentar
Fra : Joergen Ramskov


Dato : 17-06-03 13:51

Claus E Beyer wrote:

> Har lige fået min 1010-fastnetregning fra Telia. Heri skriver Telia:
>
> »Den totale oplevelse som kunden får hos os skal være bedre. Vi skal blive bedre
> til at lytte til vores kunder, og holde det vi lover. Det gælder alt lige fra
> kundeservice til fakturering. Der skal handling bag vore ord.«
>
> Det er da på tide, at man fra Telias side er kommet så langt at man kan se
> problemerne, og (indirekte) begynde at indrømme sine fejl. Telia Mobile har jeg
> forlængst droppet mit samarbejde med, men Telia 1010 og Telia Internet har jeg
> ikke haft problemer med, så dem er jeg fortsat samarbejdet med.

<rant>
De har nu skyldt mig ca. 700kr siden engang sidste år - jeg har rykket
for pengene adskillige gange uden at jeg har hørt noget fra dem endnu.
Regningen var på mit tidligere nummer, hvilket jeg ikke har haft i
flere år, så jeg fik altså lige lov til at betale et par regninger for
en af deres andre kunder...

Nu har jeg så lige overtaget et nummer af en anden - vedkommende var
så rent faktisk også kunde hos Telia, men jeg har bestilt flytning til
et andet selskab. Indtil da kan jeg så bruge nogle af de penge de
skylder mig...
</rant>

--
Joergen Ramskov
Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk
Mere info på http://jabber.dk/ og http://jabber.org/


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste