Claus E Beyer wrote:
> Har lige fået min 1010-fastnetregning fra Telia. Heri skriver Telia:
>
> »Den totale oplevelse som kunden får hos os skal være bedre. Vi skal blive bedre
> til at lytte til vores kunder, og holde det vi lover. Det gælder alt lige fra
> kundeservice til fakturering. Der skal handling bag vore ord.«
>
> Det er da på tide, at man fra Telias side er kommet så langt at man kan se
> problemerne, og (indirekte) begynde at indrømme sine fejl. Telia Mobile har jeg
> forlængst droppet mit samarbejde med, men Telia 1010 og Telia Internet har jeg
> ikke haft problemer med, så dem er jeg fortsat samarbejdet med.
<rant>
De har nu skyldt mig ca. 700kr siden engang sidste år - jeg har rykket
for pengene adskillige gange uden at jeg har hørt noget fra dem endnu.
Regningen var på mit tidligere nummer, hvilket jeg ikke har haft i
flere år, så jeg fik altså lige lov til at betale et par regninger for
en af deres andre kunder...
Nu har jeg så lige overtaget et nummer af en anden - vedkommende var
så rent faktisk også kunde hos Telia, men jeg har bestilt flytning til
et andet selskab. Indtil da kan jeg så bruge nogle af de penge de
skylder mig...
</rant>
--
Joergen Ramskov
Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk
Mere info på
http://jabber.dk/ og
http://jabber.org/