Foto
IBM760 5420
Teil 3020
cb2lt batterioplader til canon s50 - ameri~
Fra : Jørgen

Dato : 16-06-03 10:54

Hej NG

Den er med amerikansk stik. Og jeg ville vældig gerne have opladt batteriet
i en dansk stikdåse. Har nogen en ide til det. Kan man f.eks købe en
converter nogen steder.?

mvh
jørgen

Fra : .J.S...

Dato : 16-06-03 12:40

"Jørgen" <jaxxx6@hotmail.com> wrote in message
> [...]
batteriet
> i en dansk stikdåse. Har nogen en ide til det. Kan man f.eks købe en

Den overraskelse fik jeg også, til trods for at jeg købte min S50
herhjemme...

Ja den kan jo fint køre 240V så du skal blot ha en omsætter for stik typen,
det har de fleste el-udstyrs forretninger.

mvh/JS

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-06-03 18:25

Jørgen wrote:

> Hej NG

> Den er med amerikansk stik. Og jeg ville vældig gerne have opladt

> batteriet i en dansk stikdåse. Har nogen en ide til det. Kan man f.eks

> købe en converter nogen steder.?

Hvis den kan bruges til 220V så kan du bare skifte stikket.

Ellers kan du på www.batterier.dk købe både billige batterier og ladere
til S50 (og de fleste andre Canon).......

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk