www.hostline.dk ? nr. 2
Fra : Peter Jensen

Dato : 30-03-01 08:16

Dav Gruppe. ( igen )

Jeg vil håbe at man som kan læse i mit tidligere indlæg, at hostline ikke
udbyder deres forbindelse på en adsl linje :=)
Men jeg håber stadig at nogen kan hjælpe mig med mine andre spørgsmål. Og
især noget info om faste linje, hvordan de bliver opsat ovs.

Jeg går og overvejer en fast forbindelse og har i den sammenhæng fået øje på
Hostline.dk. Hos dem har jeg besluttet mig for en 128/128 til 395 kr. incl
moms om månden + 1190 kr i oprettelse.
Nu vil jeg bare gerne hører om der er nogen her der kender firmaet ?
Hvem der levere deres linjer ud til nettet ?
Og sidst men ikke mindst hvad for modem/router man skal bruge til en fast
forbindelse ? De siger de levere udstyret og der skal komme en tele
mekaniker og sætte et stik i min væg, men hvilket stik ?

PS. jeg ved ikke meget om faste forbindelser så alt info ville jeg værer
taknemelig for.

Håber i kan hjælpe.

Venlig Hilsen
Peter Jensen
peterjensen@privat.dk

Fra : Allan Green

Dato : 30-03-01 09:11

Har du spurgt hos Hostline.dk ??

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-03-01 09:19

> [...]

> forbindelse ? De siger de levere udstyret og der skal komme en tele
> mekaniker og sætte et stik i min væg, men hvilket stik ?

Må man spørge hvorfor du vælger hostline? Er det fordi du ikke kan få ADSL
og hvad skal linjen bruges til?

--
Bjarke Andersen

Fra : Simon Skals

Dato : 30-03-01 09:54

It seems Peter Jensen wrote:
>Dav Gruppe. ( igen )
>
>Jeg vil håbe at man som kan læse i mit tidligere indlæg, at hostline ikke
>udbyder deres forbindelse på en adsl linje :=)

Hvor kan man læse det?

>Men jeg håber stadig at nogen kan hjælpe mig med mine andre spørgsmål. Og
>især noget info om faste linje, hvordan de bliver opsat ovs.

Ring dog til dem. Jeg har aldrig hørt om nogen, der har fået leveret
en fast forbindelse fra Hostline, så jeg tvivler oprigtigt på, at du
får et eneste - i dine øjne - brugbart svar i denne gruppe.

>Hvem der levere deres linjer ud til nettet ?

TDK ADSL?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 30-03-01 10:17

In article <slrn9c8idk.4p8.spam@www.gid.dk>, Simon Skals wrote:

>Hvor kan man læse det?

Jeg tror du skal læse det som at han "håber at de ikke udbyder det
igennem en adsl-linie"

--
Andreas Plesner Jacobsen | OK, enough hype.

Fra : Simon Skals

Dato : 30-03-01 12:52

It seems Andreas Plesner Jacobsen wrote:

>Jeg tror du skal læse det som at han "håber at de ikke udbyder det
>igennem en adsl-linie"

Håbet er lysegrønt...

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Divine Digitalism

Dato : 30-03-01 13:04

"Peter Jensen" <peterjensen@privat.dk> wrote

> Jeg vil håbe at man som kan læse i mit tidligere indlæg, at hostline ikke
> udbyder deres forbindelse på en adsl linje :=)

Jeg talte kort med dem i dag.- Jeg fik at vide, at det er DSL linjer, de
tilbyder.
Så hvis du ikke kan få DSL hod TDC, CyberCity osv, tror jeg ikke, du kan hos
dem heller, desværre. ;(

Fra : Bo Simonsen

Dato : 14-04-01 23:23

Divine Digitalism wrote:

> [...]
> tilbyder.
> Så hvis du ikke kan få DSL hod TDC, CyberCity osv, tror jeg ikke, du kan hos

På deres hjemmesider fabler de da om 33.6 linier, med analogt modem som
fastlinie?

Bo Simonsen

Software is like sex - it's better when it's free!