Maxtor 250 Gb extern
Fra : Zalasta

Dato : 16-06-03 03:06

Jeg har købt subject og den har kørt upåkladeligt indtil nu mrn nu blinker
de´n og strømforsyningen bare, kan jeg bare udskifte strømforsyningen eller
skal jeg have den sendt forhandleren?

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 16-06-03 08:28

Ja du skal nok forbi forhandleren, der må der være garanti tilbage, så
hvorfor ikke lade
dem om problemet, du kan evt tage disken ud, og tømme den ved at montere den
i din PC

(Det) vil nu ikke virke hvis det er disken der fejler....

/ T Rex

Fra : Peter Pan

Dato : 16-06-03 18:17

"-= T Rex - 6400 =-" <5171053m001@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
den
> i din PC
>
> (Det) vil nu ikke virke hvis det er disken der fejler....

Rigtig dum ide, da garantien ryger når du tager disken ud!

Mvh
Anders