Lungebetændelse ;-(
Fra : AEK

Dato : 15-06-03 10:13

Hejsa !

Jeg var i aftes til vagtlæge.
Det viser sig, at jeg har lungebetændelse og lungehindebetændelse ;-(

Jeg får nu antibiotika, kodein og pamol.
Jeg hoster en del.
Er der nogle i gruppen, der har en fif ell. to, til at komme hurtigst muligt
over det ?

Jeg er simpelthen så træt ;-´(

På forhånd tak.

/ Knudsen.

Fra : Esben Vedel-Larsen

Dato : 15-06-03 15:44

> [...]
> Jeg hoster en del.
> Er der nogle i gruppen, der har en fif ell. to, til at komme hurtigst

Gør som lægen har sagt, og sørg for at overholde antibiotikakuren. Det er
det vigtigste. Få så meget hvile så muligt, sov når du er træt. Du kommer
dig hurtigst ved ikke at stoppe med at være syg for tidligt, hvis du forstår
hvad jeg mener.

God bedring!
Esben

Fra : AEK

Dato : 15-06-03 17:29

"Esben Vedel-Larsen" <evl@email.dk> skrev i en meddelelse
> det vigtigste. Få så meget hvile så muligt, sov når du er træt. Du kommer
> dig hurtigst ved ikke at stoppe med at være syg for tidligt, hvis du
forstår
> hvad jeg mener.

Ok, men det er irreterende, at være så passiv ;-(

> God bedring!

Mange TAK

/ Knudsen

Fra : gch123

Dato : 16-06-03 05:48

"AEK" skrev d. 15-06-03 17:29 dette indlæg :
> "Esben Vedel-Larsen" <evl@email.dk> skrev i en meddelelse
Det er

Husk at få noget at spise selv om appetiten er lille, gerne grønsager og
frugt samt yogurt eller andet mælkeprodukt som genopbygger den gode
bakterieflora i mave tarm systemet.
God bedring
Mvh
GCH

http://www.kandu.dk/

Fra : AEK

Dato : 16-06-03 17:25

> Husk at få noget at spise selv om appetiten er lille, gerne grønsager og
> frugt samt yogurt eller andet mælkeprodukt som genopbygger den gode
> bakterieflora i mave tarm systemet.

Appetiten er ikke stor, men jeg får noget indenfor .
Jeg er så ufattelig træt. Skyldes det mon antibiotikaen eller
lungebetændelsen ?
Nogle " kloge " hoveder, hvor jeg bor, har sagt, at lungehindebetændelsen
skyldes : At jeg har gået for længe med min ubeh. lungebetændelse.
Er det sandt ?

På forhånd tak.

> God bedring

Mange tak

/ Knudsen.

Fra : Esben Vedel-Larsen

Dato : 16-06-03 19:46

> Appetiten er ikke stor, men jeg får noget indenfor .
> Jeg er så ufattelig træt. Skyldes det mon antibiotikaen eller
> lungebetændelsen ?

Jeg vil tro din træthed skyldes lungebetændelsen, din krop skal arbejder
hårdt på at bekæmpe sygdommen og jeg mener at man har nedsat funktion i
lungerne både under og lidt efter lungebetændelsen.

> Nogle " kloge " hoveder, hvor jeg bor, har sagt, at lungehindebetændelsen
> skyldes : At jeg har gået for længe med min ubeh. lungebetændelse.
> Er det sandt ?¨

www.sundhedsguiden.dk kalder lungehindebetændelse for en komplikation ved
lungebetændelse, så jeg vil give dine kloge hoveder ret

Esben

Fra : Zarh

Dato : 16-06-03 20:37

Da jeg i tidernes morgen havde kold lungebetændelse, var jeg også meget træt
og det varede 1/2 år at komme over den træthed efter jeg var blevet rask.

Fra : Carsten H

Dato : 22-06-03 17:06

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg hoster en del.
> Er der nogle i gruppen, der har en fif ell. to, til at komme hurtigst

Jeg har hørt at Aloe Vera Gel drik skulle hjælpe godt på bland andet
lungebetændelse og styrke immunforsvaret så man ikke går og bliver syg, plus
en masse andre ting.

Mvh

Carsten

Fra : Charlotte

Dato : 24-06-03 23:44

> Jeg har hørt at Aloe Vera Gel drik skulle hjælpe godt på bland andet
> lungebetændelse og styrke immunforsvaret så man ikke går og bliver syg, plus
> [...]

Jeg startede med at drikke aloe vera for 9 mdr. siden - fordi mit
immunforsvar altid har været elendigt.
Det har helt sikkert styrket mit immunforsvar.
Plejer at være syg 3-4 gange hver eneste vinter - denne vinter var jeg helt
fri for sygdom, og har heller ikke fået den sædvanlige sommerforkølelse
Det er bare dejligt!
Min søn er tillige ofte blevet smittet med div. Sygdomme I børnehaven, nu
har han drukket aloe I ca. 4 mdr., og har, indtil videre, undgået at blive
smittet.
- Så her er vi meget glade for det

Mvh.
Charlotte