Bedre nyt !
Fra : Holm

Dato : 15-06-03 08:43

Hej Ng.

Som jeg tidligere har skrevet om i "hjælp" og "agillity emne" , var jeg
meget i knibe fordi jeg ikke havde et sted at bo med mine to hunde.
Jeg vil gerne sige tak til alle jer der har besvaret , og fortælle at jeg
har lejet et lille sommerhus pr. 1juli, med hjerterum til hunde og en stor
græsplæne!!

Jeg har været meget privilligeret fordi nogle fantastiske mennesker har
hjulpet mig i flere måneder , med at passe mine hunde for mig.
Hvilken stor indsats det har været , jeg ved at det ikke altid er lige let
at passe andres hunde , så jeg er meget taknemmelig.

Jeg har virkelig mærket hvor meget ens egen "sindsstemning" betyder for vore
hunde , og jeg tror bestemt at mine hunde har haft bedre af at blive passet
i hunde forstående hjem , mens jeg fandt balancen igen.
Nu håber jeg så at vi alle tre kan genfinde glæden i sommerhuset , indtil
videre...og tage det som en lille "ferie"

Lidt gladere hilsener
Holm

Fra : Ragna

Dato : 15-06-03 12:25

Hej Holm!
Hvor er det godt, at du nu har fundet et sted, hvor du kan bo med begge dine
hunde.
Det ville have været sørgeligt, hvis du ikke kunne beholde din unghund efter
den store indsats, du gjorde for at give dit hvalpekuld en god start.
Jeg husker tydeligt alle de dejlige historier, som du fortalte fra hvalpenes
spæde "barndom".
God vind fremover!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : skingur

Dato : 15-06-03 17:51

Dejligt at du får dine hunde hjem igen, - du får da nok at se til! Tag
dem med op til hestene, jeg vil gerne se dem.. så tager jeg min lille
Gandalf med! (gravhund!).

Vær nu så sød at maile mig! Vi må jo have lidt styr på dit liv og
dine dyr.

Kh Christina

http://www.kandu.dk/