Bryan Adams i Skive.....
Fra : Jacob Blirup Larsen

Dato : 14-06-03 23:54

Hej NG

Tillader mig lige at skrive endnu engang omkring koncerten med Bryan Adams i
Skive...

Jeg søger billeder og/eller optagelser fra koncerten hvor en af mine venner
kom på scenen for at synge "When you gone" sammen med Bryan...... Vi havde
ikke selv hverken kamera eller videokamera med og søger nogle der har noget
derfra....

Har du billeder eller film af den del af koncerten, vil vi blive meget glade
hvis I vil sende dem til min mail eller hvis ikke de er digitale, så skriv,
så sender jeg min adresse......!

Vi skal selvfølgelig nok dække evt. omkostninger.....

Jacob

Fra : nesdamtruk

Dato : 04-07-03 10:33

"Jacob Blirup Larsen" skrev d. 14-06-03 23:54 dette indlæg :
> [...]
skriv,
> så sender jeg min adresse......!
>
> Vi skal selvfølgelig nok dække evt. omkostninger.....

Hej

Jeg har faktisk en stak rigtig gode billeder fra koncerten, bl. a. er
der en 6-7 stykker med Belinda fra min hjemby Horsens. Giv lyd fra dig
så kan vi måske finde ud af noget.

http://www.kandu.dk/