Andet multimedie
bentjuul 3670
"målflag" i photoshop?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 14-06-03 23:35

Hejsa,

Jeg er ved at lave en hjemmeside for et team jeg er hos, der kører
folkerace.

Logoet skal skrives i "skaktern" - jeg har skrifttypen, men jeg ANER ikke,
hvordan jeg kan finde et plugin e.l., der kan lave teksten i tern, istedet
for en alm. farve.

Håber meget, der er nogen der kan hjælpe mig?

Om muligt, vil jeg gerne have en 1px tyk rød streg rundt om teksten, så de
sorte felter ikke flyder ud i baggrunden på hjemmesiden, der også er sort
(#000000)

På forhånd MANGE tak!

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 14-06-03 23:58

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

Efter megen møje fandt jeg faktisk ud af det!

Se "Team Racertape"-postet i dk.binaer, for at se hvad jeg fik lavet

(er lidt stolt, er komplet ny i Photoshop!)

// Troels

Fra : Studio Smalbro

Dato : 15-06-03 07:10

Hej Troels
Jeg fik lige lyst til at se logoet hvor man har byttet om på mønsteret i
tekst og baggrund. Bliver det ikke mere læseligt på den måde?. Ligger som et
svar i dk.binaer.
Kh
Bjørn

Fra : Studio Smalbro

Dato : 15-06-03 07:44

- og hvad skulle man ellers bruge en søndag morgen på, hvis ikke lave
animationer i målflag
Resultatet er nu kun moderart kønt, men man kan sikkert lave animationen
bedre end mine ti tommeltotter kan FØR morgenkaffen...
Kh
Bjørn