Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pluspark.de
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-03 22:01

Hej

Nogen der har handlet hos den Tyske forhandler af blandt andet fotoudstyr?

Kan sku ikke lige finde ud af hvordan en handel skal foretages... Der er
lige lidt meget at læse på Tysk synes jeg...

Jeg havde nemlig tænkt mig det Kodak CX 4300 til et lille godt lejekamera...
og det koster jo ikke mange kroner hos pluspark.de men kan som sagt ikke
lige finde ud af det...

Det ser ikke ud til at man kan betale med VISA, er der nogen andre der ikke
tager 200 EURO som gør det?

Tak for svar

Fra : Kispus

Dato : 14-06-03 22:07

> [...]
> tager 200 EURO som gør det?
>
> Tak for svar
>
> Hvad koster det så der, jeg har givet 1599,- i Bilka og jeg så at
EDB-Priser
tog noget med 1750,-
Jeg har lagt et par prøve-fotos i dk.binaer.
Mvh. John
(Bare for en ordens skyld, så hedder det "Legekamera, ikke til leje-Hi,hi! )

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-03 22:30

"Kispus" <kispus@bluemail.dk> wrote in message

> EDB-Priser
> tog noget med 1750,-

Ja det siger du jo

Nu kiggede jeg lige på edbpriser..... under andmelderser:

"Alle tiders kamera ..... Tak til Bjørn - købt i El-Giganten til 1489,- "

Så tror jeg vist ikke det kan betale sig at spare 150,- ved at købe det i
Tyskland, hvis de har det til den pris... Jeg kiggede faktisk tidligere idag
i El-gigantens ugeavis.. der havde de det dog ikke.

> Jeg har lagt et par prøve-fotos i dk.binaer.

ved jeg godt, derfor synes jeg også det er et meget godt kamera til de
penge.... Du gider ikke lige tage et billede udenfor nu, mod en lygtepæl
eller sådan noget, så man kan se lidt aftenbilleder også?

> Mvh. John
> (Bare for en ordens skyld, så hedder det "Legekamera, ikke til
leje-Hi,hi! )

Hehe det er jo det,

Fra : Rene Larsen

Dato : 15-06-03 00:20

> Nu kiggede jeg lige på edbpriser..... under andmelderser:
>
> "Alle tiders kamera ..... Tak til Bjørn - købt i El-Giganten til 1489,- "

Nu siger du nok du lige har læst på edbpriser... men tjek lige elgigantens
hjemmeside..... samme pris som bilka... så vil du se at de 1489 ikke stemmer
overens med virkelighed....

Short link: (brug denne)

http://makeashorterlink.com/?F56D12DE4

Orginal Link:

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_BrowseCatalog-Start;sid=BLSRyZ1paJaRyqOCrxNSKJ9NCMn2wl_MfFU=?CatalogCategoryID=LosKBymkbl0AAADsyqnv267M&filename=productpage_text

Men har også hørt en fugl synge i tideliger fredgaard butikker som nu hedder
Fona om en billigere pris... den skulle være 1499, men kan ikke finde noget
link for at få dette bekræftet... så eneste mulighed for at få dette
bekræftet er at ringe til den nærmeste butik... og spørge efter pris...

Mvh

Rene

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-03 22:32

"Kispus" <kispus@bluemail.dk> wrote in message

> Jeg har lagt et par prøve-fotos i dk.binaer.

Når jeg nu lige har dig...

Det er jo noget med at disse digicams sluger en masse strøm... Hvordan
strømføder du din?

- Kan den oplades via USB kablet fx?
- kan den strømfødes igennem USB kablet, til fx at bruge som webcam?